A płukałeś chłodnicę to że ciepła u góry a zimna na dole oznacza że dól nie funkcjonuje. Wskazania są niepokojące bo normalnie jest w połowie i rośnie w górę jak dasz w dupę i spada jak odpuścisz. Czujnik pewnie do wymiany. Wiskoza sprawdzona ? zagrzej silnik i spróbuj zatrzymać ją (wiatrak). Skoro nie ma powrotu z silnika do zbiornika to niedobrze .... może być pompa lub w najgorszym wypadku gdzieś ktoś nalał super extra środka do uszczelniania chłodnic i zabiło to układ chłodzenia.
Teraz tak:
1. Odkręć mocowanie chłodnicy przez kratke z przodu do tego trzy węzyki i juz chłodnicę masz . Zalej odkamieniaczem poczekaj i przepłukaj.
2. Po wyjęciu chłodnicy masz dostęp do pompy wody możesz ja wymienić sam.
3. Czujnik temp. u góry klucz 10 i samemu wymiana.
4. Wiskoza imbus 10 lub 8 i cienka żabka do przytrzymania wałka, gwint lewy i sam sobie wymienisz dostepne np na
http://www.alejasamochodowa.pl/