Strona 1 z 1

[2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 17:51:27
przez woolf
Witam. Czytałem na forum różne opinie dotyczące zaworu EGR. Założyłem nowy wątek bo nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Mam proste dwa pytania. Odłączyć czy zostawić? Czy odłączenie poprawi osiągi czy też nie :niewiem: ?

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 17:57:59
przez Trzeci
hmm powinno poprawić ale Euro V to Ty nie będziesz miał :D :D :D :D

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 18:07:48
przez woolf
a które z naszych A 2,3 ma? :guns: Czyli odłączyć?

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 18:10:26
przez Trzeci
ja mam działający po zaślepieniu piorunującego efektu nie będzie,
w Tigrze miałem zaślepiony blaszką z puszki po piwie bo wiecznie się psuł i wywalał błędy.

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 18:24:10
przez woolf
a jak sprawdzić czy on w ogóle działa? W szkole (dawno, dawno temu) uczyłem się na dużym fiacie i ursusie C360 :niewiem: cholera tam takich problemów nie było.

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 06 mar 2012 19:00:42
przez Krogulec
mam zaślepiony i nie zauważyłem różnicy.

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 22 kwi 2012 19:14:00
przez jarmis71
Witam czy może ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak zaślepić ten zawór bo mi wywala błędy??

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 22 kwi 2012 19:54:53
przez Trzeci
Kolego nie ten temat bo w 2.3 nie ma co wywalać błędów :boss: :boss:

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 24 kwi 2012 12:16:12
przez markus
Ja mam zaślepiony i jedyny zauważalny efekt to to, że nie dymi jak wściekły. Po odślepieniu i podpięciu go na siłowniku membranowym przy nawet niepozornym naciśnięciu na pedał akceleratora z rury wyłania się chmura czarnego dymu!!!
Nie polecam jechać wtedy za mną!!!

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 24 kwi 2012 12:22:06
przez jrzeuski
markus napisał(a):Ja mam zaślepiony i jedyny zauważalny efekt to to, że nie dymi jak wściekły. Po odślepieniu i podpięciu go na siłowniku membranowym przy nawet niepozornym naciśnięciu na pedał akceleratora z rury wyłania się chmura czarnego dymu!!!
Nie polecam jechać wtedy za mną!!!
Mam ten sam silnik i sprawny EGR. U mnie nic nie dymi. Czarny dym się pojawia dopiero przy 4tys. obrotów a i to nie zawsze. Nawet przy odpalaniu dymka mi nie puszcza :niewiem:

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

PostNapisane: 24 kwi 2012 12:27:20
przez markus
:niewiem: dlaczego tak jest ale zaślepiony nie dymi aż tak bardzo, działa ok!!! przy odpaleniu zadymi!!
Przypuszczam, że mały przebieg (blisko 130tyś km) pozwolił wtryskom się zabrudzić i dlatego się tak dzieje!! Powinienem zabieg czyszczenia wtrysków przeprowadzić, ale na razie śmiga bez problemów, więc nie będę kreował zbędnych wydatków!
Nawet nie we właściwym kierunku rozumowania idę, ale.... co tam!!!