Komand napisał(a):Witam
Mam następujący problem/wątpliwość: przy pompowaniu paliwa ręczną pompką "grzybek" jest cały czas "miękki", paliwo przechodzi przez pompę i idzie w powrót (pompka ręczna sprawdzona, szczelna, zaworek zwrotny w pompce działa poprawnie). Mam założony przezroczysty filterek paliwa przed pompą paliwa i przy ręcznym pompowaniu widać w nim wydostające się z dołu pęcherzyki powietrza.
Czy nie powinno być tak że przy ręcznym pompowaniu paliwa "grzybek" powinien stawiać coraz większy opór aż do nabicia ciśnienia w dolocie paliwa?
Czy paliwo powinno "stanąć" przed pompą wtryskową a nie iść od razu w powrót?
a masz problemy z odpalaniem?schodzi ci paliwo itp? u mnie jest tak że idzie ten "grzybek" wdusić w jakimś stopniu i pompować(oczywiście nie tak lekko jak na zapowietrzonym) ale jak odpale to już go nie wdusze bo twardy jak skała.a co do pęcherzyków to gdzieś najwidoczniej "łapie" troche powietrza.przejrzyj czy gdzieś nie leci lub się nie "poci".ja walczyłem z tym jakiś czas temu bo mi paliwo schodziło i żadne zaworki zwrotne nic nie dawały.sprawdziłem opaske po opasce,przelewy,wężyki i tak dalej cały układ łącznie z pompą wtryskową i zasilającą i jak narazie zero problemów i żadnych pęcherzyków a podejrzewałem już pompę wtryskową że się kończy.w moim akurat przypadku paliwo schodziło przez
1przelewy które wzrokowo wyglądały dobrze a na końcach zrobiły się twarde
2na tym trujniku od przelewów(wężyki)
3przez oring w pompie wtryskowej.
troche się niestety
zanim się z tym uporalem ale teraz można spać spokojnie wiedząc że rano frota odpali
jakby co służę pomocą.
pozdrawiam Łukasz
Chciałem i mam ... Frontere
_________________________
Frontera A Long 2.3TD
VW Transporter T4 1.9TD
VW Transporter T4 2.4D