Strona 1 z 1

[2,2] Wymiana układu paliwowego - smok zbiornika

PostNapisane: 24 lut 2023 14:13:01
przez mrowa70
Mój "Franek" też przestał palić, więc zabrałem się do wymiany całego układu - węże, przelewy, inspekcja zbiornika. Węże paliwa jeszcze fabryczne, przelewy tak samo - wszystko ledwo żyje - będę wymieniać. Zrzuciłem zbiornik, żeby się dostać do smoka.
34663465
Na powrocie rurka jest w całości, dopływ składa się z dwóch rurek wchodzących jedna w drugą uszczelnianych oringiem. U mnie ten oring puszcza ze starości :D ( sprawdzane ustną perswazją :D )
To łączenie jest dość wysoko w zbiorniku. Może to jest jeszcze jedna przyczyna zapowietrzania się układu. Przy poziomie paliwa poniżej tego łączenia może zasysać powietrze z baku. Potwierdzałoby to problemy z odpalaniem przy niepełnym zbiorniku po postoju "z górki". Czy ktoś już "macał" temat?