
Mam problem przy 100km/h i wrzuceniu 5 biegu pedał w podłogę a samochód nie chce jechać w ogóle nie przyśpiesza czy to może być padająca turbina ??
Witamy ! |
---|
|
Borew napisał(a):Witam![]()
Mam problem przy 100km/h i wrzuceniu 5 biegu pedał w podłogę a samochód nie chce jechać w ogóle nie przyśpiesza czy to może być padająca turbina ??
pisu22 napisał(a):Borew napisał(a):Witam![]()
Mam problem przy 100km/h i wrzuceniu 5 biegu pedał w podłogę a samochód nie chce jechać w ogóle nie przyśpiesza czy to może być padająca turbina ??
wszystko może być
to nie silniki małego fiata, jak BART pisze bez kompa ani rusz.
a ta turbina ci gwiżdże czy nie?
auto kopci na czarno czy nie?
jak auto przestaje przyspieszać pojawia się błąd jakiś?
ali napisał(a):pisu22 napisał(a):Borew napisał(a):Witam![]()
Mam problem przy 100km/h i wrzuceniu 5 biegu pedał w podłogę a samochód nie chce jechać w ogóle nie przyśpiesza czy to może być padająca turbina ??
wszystko może być
to nie silniki małego fiata, jak BART pisze bez kompa ani rusz.
a ta turbina ci gwiżdże czy nie?
auto kopci na czarno czy nie?
jak auto przestaje przyspieszać pojawia się błąd jakiś?
Przecież w poprzednim temacie pisał że wszystko ma ok i wszystko sprawdził
Borew napisał(a):
wszystko mam ok ze stukaniem na zimnym już po problemie ale teraz mam problem z przyśpieszeniem w ogóle ciężko ją bujnoć do setki jest przepaść wolno się rozpędza jakby w obroty nie chciała wchodzić przy 3 tyś/obr błąd raz się pojawia a raz nie błąd to Egr ale jest sprawny po zmieniłem podmieniłem jeszcze przepływomierz i czujnik doładowania a wcześniej miałem zmieniony na nowy elektrozawór turbiny ale nic nie pomogło nadal to samo, sprzęgło się nie ślizga bo jest wymienione,powiem tak turbina rok temu gwizdała a teraz nie gwiżdże po odpalneiu na zimnym troszkę zadymi ale później jest już ok spaliny są nie widoczne silnik chodzi równo na biegu jałowym, pompa jest po regeneracji i już sprawdzona w serwisie bosch serwis diesel kąt wtrysku jest dobry, wężyki podciśnień pozmieniałem bo końcówki były sparciałe nie wiem już co robić jakieś propozycję może któryś wężyk podciśnień jest źle podłączony? proszę o propozycję bo mi już ręce opadają ?
-- 17 lis 2017 18:11:44 --
Jeszcze proszę o objawy jakie mogą być przy uszkodzonej turbinie we fronterze 2.2 DTI
ali napisał(a):Mi też ręce opadają, to że zmieniałeś wężyki o niczym nie świadczy, pytałem w tamtym temacie czy sprawdzałeś podciśnienia i czy westgate się zamyka. Bez sprawnych podciśnień masz auto bez turbo.
ali napisał(a):Borew napisał(a):
wszystko mam ok ze stukaniem na zimnym już po problemie ale teraz mam problem z przyśpieszeniem w ogóle ciężko ją bujnoć do setki jest przepaść wolno się rozpędza jakby w obroty nie chciała wchodzić przy 3 tyś/obr błąd raz się pojawia a raz nie błąd to Egr ale jest sprawny po zmieniłem podmieniłem jeszcze przepływomierz i czujnik doładowania a wcześniej miałem zmieniony na nowy elektrozawór turbiny ale nic nie pomogło nadal to samo, sprzęgło się nie ślizga bo jest wymienione,powiem tak turbina rok temu gwizdała a teraz nie gwiżdże po odpalneiu na zimnym troszkę zadymi ale później jest już ok spaliny są nie widoczne silnik chodzi równo na biegu jałowym, pompa jest po regeneracji i już sprawdzona w serwisie bosch serwis diesel kąt wtrysku jest dobry, wężyki podciśnień pozmieniałem bo końcówki były sparciałe nie wiem już co robić jakieś propozycję może któryś wężyk podciśnień jest źle podłączony? proszę o propozycję bo mi już ręce opadają ?
-- 17 lis 2017 18:11:44 --
Jeszcze proszę o objawy jakie mogą być przy uszkodzonej turbinie we fronterze 2.2 DTI
Mi też ręce opadają, to że zmieniałeś wężyki o niczym nie świadczy, pytałem w tamtym temacie czy sprawdzałeś podciśnienia i czy westgate się zamyka. Bez sprawnych podciśnień masz auto bez turbo.
Borew napisał(a):ali napisał(a):Borew napisał(a):
wszystko mam ok ze stukaniem na zimnym już po problemie ale teraz mam problem z przyśpieszeniem w ogóle ciężko ją bujnoć do setki jest przepaść wolno się rozpędza jakby w obroty nie chciała wchodzić przy 3 tyś/obr błąd raz się pojawia a raz nie błąd to Egr ale jest sprawny po zmieniłem podmieniłem jeszcze przepływomierz i czujnik doładowania a wcześniej miałem zmieniony na nowy elektrozawór turbiny ale nic nie pomogło nadal to samo, sprzęgło się nie ślizga bo jest wymienione,powiem tak turbina rok temu gwizdała a teraz nie gwiżdże po odpalneiu na zimnym troszkę zadymi ale później jest już ok spaliny są nie widoczne silnik chodzi równo na biegu jałowym, pompa jest po regeneracji i już sprawdzona w serwisie bosch serwis diesel kąt wtrysku jest dobry, wężyki podciśnień pozmieniałem bo końcówki były sparciałe nie wiem już co robić jakieś propozycję może któryś wężyk podciśnień jest źle podłączony? proszę o propozycję bo mi już ręce opadają ?
-- 17 lis 2017 18:11:44 --
Jeszcze proszę o objawy jakie mogą być przy uszkodzonej turbinie we fronterze 2.2 DTI
Mi też ręce opadają, to że zmieniałeś wężyki o niczym nie świadczy, pytałem w tamtym temacie czy sprawdzałeś podciśnienia i czy westgate się zamyka. Bez sprawnych podciśnień masz auto bez turbo.
Jak sprawdzić podciśnienia jakie powinny mieć wartości i jak są złe wartości to co trzeba robić?
RudeBoy napisał(a):Stary...
Podstawowa rzecz. Zanim zaczniesz naprawiać to najpierw zdiagnozuj.
ali napisał(a):Fajnie że o błędzie nic nie napisałeś wcześniej
Borew napisał(a):ali napisał(a):Fajnie że o błędzie nic nie napisałeś wcześniej
Bo błąd na kompie wskazywał EGR nie wiem czemu nie pokazywał przepływomierza. podmieniłem na inny zobaczyłem na kompie że inne parametry ma przepływomierz i sprawdziłem auto i okazało się że to przepływomierz. Jeszcze mam takie pytanie czy przepływomierz będzie pasował z frontery ze 120km silnikiem tym nowszym do 116 km czy jest inny ?
ali napisał(a):Borew napisał(a):ali napisał(a):Fajnie że o błędzie nic nie napisałeś wcześniej
ale ja używam obecnie chińczyka dedykowanego do 116 i 120, śmiga świetnie już drugi rok ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość