Strona 1 z 1
Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 09:20:10
przez Luki1973
Witam.
Jestem nowym na tym forum zatem witam wszystkich uzytkownikow:-)
Poniewaz jestem zielony z silnikow diesla, Frontere mam od kilku miesiecy prosze o jakas rade gdzie szukac przyczyny nierownej pracy silnika
Dzieje sie to przy jezdzie z rowna predkoscia(np. po autostradzie) z obrotami kolo 3000
Efekt jest taki, ze silnik zaczyna jakby glosniej pracowac i przerywa(jakby na chwile tracil moc)
Za kila sekund wszstko wraca do normy i tak powtarza sie co jakis czas.
W tym czasie nie zapala sie zaden CE.
Wydaje mi sie ze jak zwieksze wtedy obroty to tez przechodzi(lub zmniejsze)
Prosze o jakies sugestie gdzie szukac przyczyny(uklad paliwowy, pompa wtryskowa, przeplywka, turbo, egr...)
Z gory dziekuje:-)
Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 09:25:41
przez Luki1973
Witam.
Jestem nowym na tym forum zatem witam wszystkich uzytkownikow:-)
Poniewaz jestem zielony z silnikow diesla, Frontere mam od kilku miesiecy prosze o jakas rade gdzie szukac przyczyny nierownej pracy silnika
Dzieje sie to przy jezdzie z rowna predkoscia(np. po autostradzie) z obrotami kolo 3000
Efekt jest taki, ze silnik zaczyna jakby glosniej pracowac i przerywa(jakby na chwile tracil moc)
Za kila sekund wszstko wraca do normy i tak powtarza sie co jakis czas.
W tym czasie nie zapala sie zaden CE.
Wydaje mi sie ze jak zwieksze wtedy obroty to tez przechodzi(lub zmniejsze)
Prosze o jakies sugestie gdzie szukac przyczyny(uklad paliwowy, pompa wtryskowa, przeplywka, turbo, egr...)
Z gory dziekuje:-)
Re: Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 09:28:30
przez jrzeuski
Może zacznij od wymiany filtra paliwa.
Re: Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 09:42:46
przez Luki1973
Witam.
Tez juz tak myslalem bo wszystkie inne juz wymienilem bo nie wiadomo kiedy ktos inny to robil
A jak z odpowietrzeniem pompy przy tej operacji(podobno sa wrazliwe na zatarcie)?
Jeszcze jedna rzecz zawazylem mianowicie z tylu w okolicy chlodnicy paliwa na sztywnych przewodach paliwowych jest taka jakby petla cos w rodzaju bay pas z normalnego wezyka paliwowego.
Ten wezyk mialem calkowicie sparcialy i urwany.
Jak go wymienilem to nie mialem okazji jeszcze jezdzic ze stalymi obrotami i sprawdzic czy jest jakas zmiana.
Ale tak ogolnie to nie wiem do czego on jest moze to tylko przelew i rooa zamiast do zbiornika trafiala na ulice;-)
Filtr jak najbardziej musze wymienic tylko zebym nie wykonczyl pompy;-)
Re: Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 10:50:15
przez ali
to wróżenie z fusów, ale wygląda na najwieksza bolączkę tej pompy, czyli zacinający się nastawnik kąta wtrysku

Re: Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 13:28:11
przez Luki1973
No to mnie pocieszyles;-)
Tylko jak to sprawdzic...w prawdzie na razie nie planowalem regeneracji pompy,
tylko chcialem zaczac od ramy zawiasu itd. Ale skoro bedzie trzeba...
Najpierw musze wykluczyc wszystko inne. Jak myslisz podlaczenie do kompa da wskazowki
Jeszcze tego nie robilem...
Re: Przerywanie DTI na wyzszych obrorach.

Napisane:
07 lut 2017 13:40:52
przez RudeBoy
Luki1973 napisał(a):No to mnie pocieszyles;-)
Tylko jak to sprawdzic...w prawdzie na razie nie planowalem regeneracji pompy,
tylko chcialem zaczac od ramy zawiasu itd. Ale skoro bedzie trzeba...
Najpierw musze wykluczyc wszystko inne. Jak myslisz podlaczenie do kompa da wskazowki
Jeszcze tego nie robilem...
Zrobić solidną diagnostykę komputerową. Ale nie na postoju tylko w czasie jazdy.