Strona 1 z 1

[2.2] Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy

PostNapisane: 15 wrz 2008 11:47:03
przez marekkas2
Witam, mam jeszcze jedno pytanko do bardziej doświadczonych kolegów ode mnie, a mianowicie znajomy ma Zafire z silnikime 2.0 DTI i miał problemy z paleniem (tak jak i ja) po nocy lub dłuższym postoju i gość z ASO doradził mu przerobienie powrotu z wtryskiwaczy który idzie spowrotem do pompy tak żeby szedł bezpośrednio do powrotu a nie do zasilania. Czy w moim 2.2 DTI też tak trzebaby było zrobić żeby problemy znikneły z paleniem, czy już ktoś tak z was robił?

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 15 wrz 2008 14:16:46
przez jack 2.2 dti
Wymień wszystkie wężyki z powrotu paliwa na nowe (łącznie z plastykowymi trójnikami) i będzie OK

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 15 wrz 2008 20:49:33
przez marekkas2
tak własnie dziś zrobiłem i ciekawe jakie bedą rezultaty :)

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 16 wrz 2008 08:46:18
przez marekkas2
sprecyzuje moją poprzednią wypowiedz wymieniłem te 5 krótkich wężyków od powrotu, trójników nie ruszałem bo wyglądają na dobre ale niestety wraz to samo, czyli długie kręcenie na rozruszniku żeby załapał po nocy, ale jak stoi w garażu przez noc pod domem to nie ma tego problemu, może tu trzeba szukać przyczyny? kontrolka od podgrzewania świec zapaliłą sie ale tylko na 2 sekundy, świece sprawdzałem są dobre, już sam nie wiem...... :( można założyć jakoś oddzielny przycisk od podgrzewania świec i jak?

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 16 wrz 2008 10:54:06
przez sick69
hmm nie wiem czy dobrze mysle jesli nie to ktos mnie prprawi :) ale mi sie wydaje ze przyczyna tkwi w pompie wtryskowej ....mialem to samo w omedze...

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 16 wrz 2008 22:25:31
przez marekkas2
wymieniłem zaworek zwrotny który jest na zasilaniu pompy w tej śrubie co sie przykręca przewód zasilający do pomy, zobazcymy rano co się bedzie działo 8)

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 21 wrz 2008 10:15:11
przez maciar
Chyba kazdy to przerabiał.Nadmiary są powodem tego w 90%.Miałem to więc moim zdaniem tak trzeba by to zdiagnozować 1.nowe przewody nadmiarowe jeśli nie pomoże to nadmiar dałbym do oddzielnej butelki a zaślepił na pompie 2.jeśli pomogło to problem w nadmiarach ew trawersach albo trójnikach na wtryskach jeśli nie to dalej szukamy 3.czarne paliwo w butelce oznacza uszkodzone uszczelnienia wtrysków bedzie sie zapowietrzać .4 jeśli puszczony nadmiar w butelke nie pomógł to trzeba popatrzeć czy jest różnica jak auto postoi przez noc przodem do dołu a innej nocce tyłem do dołu(przód do góry sie zapowietrzył może świadczyć o słabym uszczelniaczu na pompie) 4.wszystko nic niedało i nic niezmieniło to może ktoś żle filtr paliwa wymienił zobacz czy nie jest wilgotny od ON 5.czasem trójniki pękają ale to pokaże nadmiar dany do butelki.W mojej frotce były słabe trawersy olej w paliwie i przetarty nadmiar . jak co to pisz ew gg.Zawór który wymieniłeś utrzymuje ciśnienie w pompie jak padnie to inne objawy imyśle że na allegro go nie kupiłes bo ta cena to kosmos w orginale dla klijenta unas 60zł a nie jak na allegro 250.Powodzenia Maciar.

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 21 wrz 2008 10:16:05
przez maciar
Zaworek jest na powrocie.

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 25 wrz 2008 19:21:48
przez marekkas2
Już jest wszystko OK!! Zaprowadziłem do mechanika który robi tylko OPLE i powiedział że na 90% oringi uszczelniające wtryski są do wymiany. Troche się napocił przy tym ale już jest wszystko dobrze, dodam jeszcze, że po nocy w garażu pod domem miał łatwiej zapalić niż po nocy pod gołym niebem.
Dziekuję za odpowiedzi i temat uważam za zamknięty.

Re: Przerobienie powrotu z wtryskiwaczy?

PostNapisane: 19 paź 2008 21:02:35
przez Kogut
Jak tak troszkę odświeżę i zapytam :) czy ktoś mógłby zamieścić jakieś foto z tymi wężykami gdzie to jest i jak wygląda :?: