Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):3.0 CDTI na 90% pasuje do skrzyni.
brum napisał(a):Wszystkie silniki opla pasują do skrzyni. wystarczy poszukać jakiegoś ciekawego.
brum napisał(a):Możliwe że Z30DT będzie pracował na osprzęcie Y30DT. Ale to i tak mnóstwo elektroniki
RudeBoy napisał(a):Semir Tobie polecam silnik Corvetta LS1. Godny uwagi ma więcej garów no i pasuje do skrzyni.
ali napisał(a):Ja bym w tym aucie widział tylko reduktor 3-1, i by mi spokojnie styknęło, bo w terenie stanowczo za często trzeba jedynki używać .
RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):Ja bym w tym aucie widział tylko reduktor 3-1, i by mi spokojnie styknęło, bo w terenie stanowczo za często trzeba jedynki używać .
max 15 kliknięć i Twoje
http://www.independent4x.com/Revolution ... t_p_8.html
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):Ja bym w tym aucie widział tylko reduktor 3-1, i by mi spokojnie styknęło, bo w terenie stanowczo za często trzeba jedynki używać .
max 15 kliknięć i Twoje
http://www.independent4x.com/Revolution ... t_p_8.html
jak kiedyś bedę obrzydliwie bogaty to sobie takie zapodam
RudeBoy napisał(a):
480$ + przesyłka + ew. cło w dwóch kołach da się zamknąć.
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):
480$ + przesyłka + ew. cło w dwóch kołach da się zamknąć.
Nie no , cena jest w sumie całkiem akceptowalna, w błocie moment obrotowy na kołach byłby już całkowicie wystarczający nawet na 33 cale, a wydaje mi sie to prostsza alternatywą od swapu.
Semir napisał(a):A czy na przykład skrzynia podejdzie do PB ja i ON czy trzeba konkretnie.
Semir napisał(a):Można też pomyśleć o silnikach saab-a
Semir napisał(a):jakiegoś dostawczego opla np movano pasowało by?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości