[2.2 DTI] Chłodnica paliwa

Smutny fakt jest taki, że nieszczęsna pompa VP44 jest chłodzona przez przepływający ON i nie jest dla niej dobre gdy temperatura tego paliwa jest bardzo duża. Dopiero w autach po 2002 roku montowano fabrycznie chłodniczkę paliwa.
W związku z tym, że naocznie stwierdziłem iż paliwo wracające do baku na powrocie jest naprawdę gorące myślę że trzeba poprawić fabrykę. Tym bardziej, że frota w przyszłym roku spędzi z miesiąc w klimacie znacznie cieplejszym niż nasz Bośnia - Albania - Czarnogóra - Chorwacja.
Zastanawiam się na założeniem chłodniczki paliwa z omegi/vectry dti bo ich dostępność jest łatwa i drogie nie są ok 100zł za używkę.
Nie wiem dokładnie jakie ma wymiary ale chciałbym ją zamontować pod autem, dokładnie pod podłogą bagażnika.
Ktoś ćwiczył już coś podobnego?
W związku z tym, że naocznie stwierdziłem iż paliwo wracające do baku na powrocie jest naprawdę gorące myślę że trzeba poprawić fabrykę. Tym bardziej, że frota w przyszłym roku spędzi z miesiąc w klimacie znacznie cieplejszym niż nasz Bośnia - Albania - Czarnogóra - Chorwacja.
Zastanawiam się na założeniem chłodniczki paliwa z omegi/vectry dti bo ich dostępność jest łatwa i drogie nie są ok 100zł za używkę.
Nie wiem dokładnie jakie ma wymiary ale chciałbym ją zamontować pod autem, dokładnie pod podłogą bagażnika.
Ktoś ćwiczył już coś podobnego?