Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez bogdan » 04 cze 2009 14:09:18

Żaden komunikat się nie wyświetla.
bogdan
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 04 cze 2009 14:17:32

Przyczyną mogą być także wężyki przelewowe przy wtryskiwaczach (cały ten układ nadmiary paliwa i powrotu do pompy wtryskowej).
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez bogdan » 04 cze 2009 14:21:36

Paliwo doprowadzane jest przewodami metalowymi, a powrót to są gumowe?
bogdan
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 04 cze 2009 14:33:33

Dokładnie. Jak te przewody się zapowietrzą albo któryś jest odłączony to silmik wogóle nie odpali.

Jeżeli masz jakiekolwiek pojęcie o majsterkowaniu zrobisz to w 1/2 godziny, nie musisz nawet odpowietrzać, ważne tylko aby cały ten obieg paliwa był szczelny, sam się odpowietrzy.
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 05 cze 2009 19:09:54

Standartowa usterka .Kup w sklepie moto przewód nadmiarowy,płaskie kombinerki,kluczyk do pokrywy i ze 100 masz w kieszeni.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez bogdan » 08 cze 2009 15:04:03

Dzięki koledzy za pomoc! Usterka okazała się bardzo banalna, brak dobrej masy. Pozdrawiam!
bogdan
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 08 cze 2009 19:46:35

Ten silnik nie jest taki zły, trochę gorzej jest z osprzętem, ale tragedii nie ma :D

Najczęściej padają drobiazgi :killer:
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez kaitek » 04 lip 2009 22:19:31

Witam .
Moja Fronterka też się zbuntowała i nie chce odpalić.Normalnie przyjechałem pod garaż a że mój piesek z radości skoczył mi na kolana to auto zgasło po szarpnięciu(na biegu) i już nie odpaliło.
Przy próbie zapalenia zaświeca się kontrolka opisana jako Układ elektroniczny silnika,
immobilizer, poziom emisji.Auto jechało normalnie bez jakichkolwiek oznak jakiejś usterki.
Jeżeli ktoś mógłby coś poradzić co mogło się zepsuć to proszę o jakieś rady.
Auto to Frontera 2.2 DTI RS sport 98r.
kaitek
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 04 lip 2009 22:43:50

Zczytaj błędy z frotki to będziesz wiedział więcej :)
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez kaitek » 04 lip 2009 23:33:42

ADAM SP3WXO dzięki za odpowiedż ale jeśli możesz to wyjaśnij jak to zrobić, podpiąć do komputera ale nie ruszę się z garażu bo nie odpalę chyba na holu.
kaitek
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 05 lip 2009 00:19:57

laweta? :)
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 05 lip 2009 09:03:18

Może masz zaprzyjaźnionego mechanika, który ma kompa i podjezie do ciebie :D

Druga sprawa: pod siedzeniem kierowcy jest wyłącznik bezwładnościowy - sprawdziłeś go ( jeżeli to on to będziesz mógł go scisnąć)
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez kaitek » 06 lip 2009 15:23:16

Witam.
Był dzisiaj doktor z komputerem, wyskoczył błąd pompy P1631. Zepsuty sterownik pompy. Teraz pytanie do was: czy jeżeli wymontuję ten sterownik,i założe nowy to trzeba odpowietrzać pompe.
Gościu który sprzedaje te sterowniki powiedział ze i tak trzeba zregenerować pompe bo coś w niej jest nie tak skoro poszedł sterownik i że nowy też długo nie pociągnie .Bardzo zależy mi na waszej opini bo szkoda by było 700 zeta za sterownik jakby go miał za chwile szlag trafić.Może lepiej od razu dać pompe do regeneracji.Jeżeli ktoś może coś poradzić to będe wdzięczny.
Pozdrawiam A.K.
kaitek
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez Kogut » 06 lip 2009 15:47:07

ADAM SP3WXO napisał(a):Druga sprawa: pod siedzeniem kierowcy jest wyłącznik bezwładnościowy - sprawdziłeś go ( jeżeli to on to będziesz mógł go scisnąć)


:roll: co to takiego ??
Avatar użytkownika
Kogut
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1537
Obrazki: 0
Dołączył(a): 22 gru 2007 19:39:44
Lokalizacja: Sochaczew
Pochwały: 3
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 06 lip 2009 16:00:47

W czasie wypadku (nikomu nie życzę :D ) odcina dopływ paliwa do silnika
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez Kogut » 06 lip 2009 20:35:25

Adam a gdzie dokładniej mogę go znaleźć???
Avatar użytkownika
Kogut
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1537
Obrazki: 0
Dołączył(a): 22 gru 2007 19:39:44
Lokalizacja: Sochaczew
Pochwały: 3
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 06 lip 2009 21:09:20

Zobacz pod autem, w okolicy filtru paliwa w podłogę wchodzą przewody, właśnie one są podłączone z wyłącznikiem uderzeniowym. NIe pamiętam gdzie sie dokładnie znajduje w kabinie.
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 07 lip 2009 15:53:22

ADAM SP3WXO napisał(a):Ten silnik nie jest taki zły, trochę gorzej jest z osprzętem, ale tragedii nie ma :D

Najczęściej padają drobiazgi :killer:


sam nie wiem, moze i nie jest taki zly ale jak sie cos wysra to niewielu mechanikow wie za co sie zabrac, lub poprostu wola wziac inna robote (co innego wymiania pompy z regeneracja za Bog wie jaka kase) jesli ktos nie jest mechanikiem lub nie ma takowego w rodzinie to raczej nie polecam ;)

p.
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez ADAM SP3WXO » 07 lip 2009 21:49:25

Zajęło trochę czasu wyprowadzenie autka na prostą :D Musiałem wymienić całą pneumatykę tzn. wężyki sterujące turbo, EGR itp. W końcu auto na 9 lat. Wszystkie gumowe zakończyły żywot, teraz są plastikowe. :D
ADAM SP3WXO
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez Kostek » 18 gru 2009 16:35:22

Odnawiam pytanie z odpalaniem. Dziś rano po -10 stopniowym mrozie, chwile kręci i zgrzyt rozrusznika(chyba) i tak do zajechania aka, następnie próba na spinola z drugim autem i to samo, następny ako też te same wyniki, tylko teraz to już po bróbie przekręcenia kluczyka to mrugają wszystkie kontrolki na pulpicie i cisza. Jakaś rada? Spróbuje jeszcze zaciągnąć go do rodziców na wieś do garażu i rano coś wymyślić. Najgorzej, że to automat a nie można auta odpalić, więc holowanie na zimno. :cry:
Avatar użytkownika
Kostek
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 24 cze 2008 14:22:59
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 2
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość