
a tak na marginesie - jak wygląda temat z gwarancją na taką usługę? tylko nie pisz że PRIV....

Witamy ! |
---|
|
nightman napisał(a):zawsze jest możliwość że silnik już się nie podniesie - ale kolega zaznaczał że jak cos, to wgra Ci podobny soft jaki miałeś wcześniej - najwyżej później mu zrobisz
monter_wiader napisał(a):Racja, będę musiał zażyczyć sobie procent od przyszłych klientów ;]
matyz napisał(a):
I tak dostałeś sporą zniżkę - ze względu, że byłeś pierwszy![]()
Kogut napisał(a):matyz napisał(a):
I tak dostałeś sporą zniżkę - ze względu, że byłeś pierwszy![]()
Ja myślałem że za promowanie firmy począwszy od sportowca skończywszy na kierowcy rajdowym gadżety otrzymuje się free aby inni widzieli ich firmę![]()
A tu jeszcze z "łaski" daje zniżkę![]()
Monter kiepski kontrakt podpisałeś
Mam dwóch kumpli co dołożyli chip tuning do plaskaczy i po pół roku auta sprzedawali. Chip nie był firma patyk tylko z tej wyższej półki. Daje ci gwarancję matyz ???
Są tacy co jeżdżą na chipach i nic się nie dzieje ale w/w przypadki znam osobiście i nimi się kieruje.
Przemyśl to dobrze bo nasze silniki i sprzęgła jak napisał sam matyz są Bardzo drogie w remontach
matyz napisał(a):
Wracając do pytań naprawdę interesują mnie powody - co się psuło i dlaczego.
Kogut napisał(a):matyz napisał(a):
Wracając do pytań naprawdę interesują mnie powody - co się psuło i dlaczego.
Ja się nie nie dopytywałem a on się nie chwalił
Jak chciałeś mieć więcej kucyków to było kupić 3,2tam ich nie brakuje.
konik napisał(a):To może ja podzielę się pewnym doświadczeniem. Miałem kiedyś Passata 1.9 TDI 2001 130PS silnik AWX Zachęcony przez kolegę który "stuningował" octavię postanowiłem zwiększyć moc przez chiptuning. Pomiar mocy "seryjnej" wykazał 139 KM (momentu niestety nie pamiętam) po wgraniu nowego softu auto miało 155 KM. Niestety podczas testów drogowych okazało się że w czasie przechodzenia przez pewien zakres obrotów silnik wpada w coś w rodzaju wibracji, mechanik stwierdził że najprawdopodobniej pompowtryskiwacz "nie daje rady" wróciłem więc do firmy która wgrywała mi program na poprawkę. Niestety żadne inne programy ściągane z krakowskiego V-techu nie usunęły w/w wady. Fachowiec od tuningu poddał się i postanowił wrócić do serii. Wibracje silnika ustały ale niestety okazało się że ściągnięta z V-techu seria ma tylko 133 KM, a mojego programu nie zapisał![]()
![]()
![]()
Po moich doświadczeniach myślę że gwarancja na chiptuning powinna obejmować bezpieczne wgranie softu, i ewentualnie w razie problemów powrót do programu fabrycznego.
opel napisał(a):kolego posiadam frontere 2.2 dti z 2003 roku, silnik y22dth ale mój silnik jest tej nowszej wersii i ma 125km, tak poinformował mnie pewien mechanik jak robił mi przegląd auta. czy w tym silniku można dorzucić parę koników?????? Mam przejechane 150 tyś km wię chyba to silnikowi nie zaszkodzi.
Było by fajnie pośmigać froną z większą mocą.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości