Panowie podpowiedzcie mi coś.
Kupiłem sobie 2 miesiące temu Frotkę b sport z 2.2dti i automatem.
Silnik ogólnie chodził równo, acz twardo. I był stały błąd P1220. Losowo zapalał się check
Powymieniałem podciśnienia, wymieniłem elektrozawór turbiny. Wymieniłem czujnik MAP.
Wyczyściłem kolektor dolotowy - czego tam nie było
Wymieniłem przelewy.
Po tym wszystkim pompa nie zgłasza błędu P1220.
A i check przestał się losowo zapalać. Ale zapala się kiedy auto się przyciśnie powyżej 3000-3500 obrotów.
Wymieniłem przepływomierz na nowy NTY 5902048057402. I nadal
Aktualnie po przegonieniu komp zgłasza błędy: P1100 i p0105. Błędy czytane klonem AutoCom.
Co z tym fantem zrobić? Czy faktycznie wysilić sie na oryginalny przepływomierz Bosch?
Nie mam już pomysłów
