| Witamy ! |
|---|
|
|






Że coscorpion napisał(a):byl to rozrusznik bo powinien krecic sie z innymi obrotami na zimnym z innymi na cieplym ma dwa biegi z tego co wiem


jrzeuski napisał(a):Że coscorpion napisał(a):byl to rozrusznik bo powinien krecic sie z innymi obrotami na zimnym z innymi na cieplym ma dwa biegi z tego co wiem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




jrzeuski napisał(a):Zwłaszcza patrząc na profil autora





goliat877 napisał(a):witam wszystkich
otoż mam mały problem z frontera B byla kupiona jakos w siorpniu i bylo wszystko ok teraz jak zaczely sie mrozy ma ciezko zapalac dopiero za drugim razem, po zgaszeniu odpala bez problemu i jeszcze na dodatek kopci na szaro podczas zwalniania, bylem u mechanika ktory zajmuje sie tylko oplami i podejrzewa problem z kompresjaprosze o pomoc


nocny_jastrząb napisał(a):witajcie
apropo zaworków. mam również problem z odpalaniem (kiedy samochód stoi przodem pod górkę - prawdopodobnie się zapowietrzał). ostatnio zamontowałem zaworek (takie ogólne przeświadczenie więc wszedłem w to), jednakże wynikły podczas tej operacji różne okoliczności, więc sprawdzaliśmy ze znajomym mechanikiem wszelkie możliwości zatrzymując się na początku drogi. otóż śruba mocująca przewód powrotu (nadmiaru) z pompy paliwa ma w sobie zawór zwrotny. sprawdziliśmy - faktycznie lekko przepuszcza. zamówiłem nową i czekam na nią. jak zamontuję i sprawdzę czy to faktycznie o to chodziło napiszę.
wstawiłem tą niesprawdzoną jeszcze przeze mnie informację, aby nie wstawiać pochopnie zaworków tylko sprawdzić najpierw układ, a później kombinować. a jeszcze takiej informacji nie widziałem na forum, a może przegapiłem.
pozdrawiam
ps. ten dodatkowy zaworek oczywiście zwaliłem.


nocny_jastrząb napisał(a):.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość