Witamy ! |
---|
|
kriston napisał(a):Wiesz,po tym jak się zapalił check nawet nie gasiłem silnika tylko od razu pod skan i brak błędów..
RudeBoy napisał(a):kriston napisał(a):Wiesz,po tym jak się zapalił check nawet nie gasiłem silnika tylko od razu pod skan i brak błędów..
Słabe podciśnienie.
ali napisał(a):krok pierwszy - sprawdzić dokładnie całość układu podciśnieniowego, jak ? vacu pompka, odpinasz kolo pompy i po odpompowaniu powietrza pownien dłuższą chwile utrzymać podcisnienie na wyłączonym zapłonie.
Jeśli jest wszystko OK z szczelnością to podmień Elektrozawory - ważne aby podmienić wtyczkę i rurkę sterującą nie inaczej.
monter69 napisał(a):Witam Panowie, podepnę się pod temat, op com pokazuje mi taki błąd: P1590 (8) obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie. Raz check się zapala raz gaśnie ale ogólnie brak mocy.
Jak zlokalizować ten zawór?
Z góry dziękuję za pomoc
Borew napisał(a):kriston napisał(a):Witam,podepnę się pod temat co by nie zakładać nowego. Wiec zapala mi się check ale tylko kiedy mocno go przypałuję pod obciążeniem,np. wyprzedzanie pod górę i wtedy obcina moc silnika. Kiedy wyłączę silnik i odpalę znowu wszystko wraca do normy i podczas normalnego obchodzenia się z gazem taki objaw nie występuje. Dodam że SDPROG nie wykrywa żadnych błędów. Macie jakieś sugestie? (filtr powietrza i paliwa wymieniony)
Posprawdzaj według schematu wszystkie wężyki podciśnienia czy są prawidłowo podłączone pod pompę vacum i turbo i czy nie maja żadnych dziurek najlepiej wymienić wężyki. Druga rzecz wyjmij czujnik doładowania ten malutki na kolektorze dolotowym i go przemyj tylko delikatnie benzyną ekstrakcyjną i zamontuj go. Następna rzecz wyczyść egr ten grzybek na kolektorze może jest zawalony sadzą i nie odbija jak dasz w kocioł.
Gomo55 napisał(a):Również się podepnę pod temat. Przy około 120km/h załącza mi się chceck i auto traci moc. Gdy chcecka nie ma, to auto wciąż wydaje się trochę słabsze, niż powinno. Przyspieszenie od 90 do 120 trwa dość długo. Komputer pokazuje "P1125 - wadliwe działanie układu krytycznego 1". Również rzeczywiste ciśnienie doładowania jest cały czas niższe, niż żądane o 0,3 na postoju, różnica rośnie podczas przyspieszania. Chyba maksymalnie dochodzi do 1,5. Sprawdziłem wężyki podciśnienia, wymieniłem zawór EGR, bo miał pękniętą obudowę i zmieniłem czujnik podciśnienia oraz elektrozawór od turbiny. Co dalej?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość