Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 20 cze 2010 18:20:36

Wg.mnie standardowy przekłamywacz temperatury silnika z przekażnikiem albo coś podobnego
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Jarek sp3swj » 20 cze 2010 18:30:15

Wiem że to na pewno jest bardziej zaawansowane.. - że to jest na mikrokontrolerze to wiem bo trafiłma na ta strone przypadkiem od producenta układów elektronicznych - jako referencja że ta firma u nich zamawia produkcje ukłaów elektronicznych..

niewyklucozne że ich patent działa... ale nie ma pewności że on przypadkiem nie powoduje jakiejś dodatkowej degradacji pompy albo czegoś innego ...

ot wrzuciłem ciekawostke...
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 20 cze 2010 18:36:38

Proste układy na przekaźniku podłącza sie pod ładowanie i po odpaleniu wszystko wraca do standartu.Zasada tego na pewno jest podobna
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Jarek sp3swj » 20 cze 2010 20:36:44

maciar napisał(a):Proste układy na przekaźniku podłącza sie pod ładowanie i po odpaleniu wszystko wraca do standartu.Zasada tego na pewno jest podobna


Skoro kolesia na swoim WWW pisza że to cos podłącza sie do auta "czterema przewodami" - przeciętny koleś to może zamontować to pewnie nie jest to niesamowicie inteligentne

Ale jakby to by był "hamski przekaźnik" to by nie zamawiali płytki drukowanej z procesorem.

Jeżeli znasz jakiś domowy patent - rzuć na forum - może ktoś sobie zmajstruje... albo powiedz co ma sekwencyjne robić układ - to wikked albo ja nabazgrzemy na kartce schemat ku pociesze userów dizla....
:gears: :gears: :gears:
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 20 cze 2010 21:00:47

Prosty układ może być nawet bez oszukiwania opornikiem tylko przerwa w czujniku temp. do ecu.Komputer obiera dolną granice temp.-30 (niepamiętam dokładnie) i pali ze szczała po odpaleniu przekażnik załącza czujnik temp.Wywala błąd w przerwie czujnika ale jest on nieszkodliwy
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

[2.2] kłopoty przy rozruchu..

Postprzez krystian krosno » 30 lip 2010 12:51:58

Witam,niestety znowu mamy kłopot,otóż podczas zapalania(bez znaczenia czy ciepły czy zimny )czuć i słychać zacinanie sie tak jakby rozrusznika ale wydaje sie ,że to kłopot z motorem.silnikm zaczyna zapalać generując zgrzyty i tak jakby palił na 2-3 cylindry,czesto gaśnie dopiero po dłuższym kreceniu gra.dodam że borykam sie z kłopotami egr ale to napewno nie jest przyczyna.Podczas rozruchu wystepuja znaczne drgania silnika.dzieki
krystian krosno
 

Re: [2.2] kłopoty przy rozruchu..

Postprzez jrzeuski » 30 lip 2010 13:03:42

Coś jakby kończyła się pompa albo rozrząd. A jak już odpali to chodzi równo i nie gaśnie na wolnych?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez krystian krosno » 31 lip 2010 16:31:33

potem chodzi lux,może i pompa bo czesto musze troszke pokrecić rozrusznikiem a zapowietrzanie sie odpada.było sprawdzane.sporo tych kłopotów sie zbiera.
krystian krosno
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez kasalka » 01 sie 2010 01:09:54

krystian może masz źle ustawiony zapłon. Jak już odpali to bedzie chodził, bardziej lub mniej równo ale zawsze jakaś różnica jest?
pier...e konwenanse
Pozdrawiam Łukasz
Avatar użytkownika
kasalka
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 432
Obrazki: 18
Dołączył(a): 30 maja 2008 22:20:52
Lokalizacja: Stara Wieś
Pochwały: 2
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez krystian krosno » 02 sie 2010 13:19:56

Drodzy frociarze,znowu wrócił dobry humor.z kłopotami przy paleniu i kontrolką silnika okazało sie że to popekany przewód od egr do turbiny.po wymianie chodzi jak nowy.Oby tak dalej.dzieki za pomoc
krystian krosno
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez jarecki7611 » 05 wrz 2010 14:52:27

ja swój problem rozwiązałem regeneracja główna pompy ,cała elektronika nowa ,mechanika zrobiona i mam święty spokój ,pali od strzału nie zapowietrza się jest tak jak w książce pisze , jakieś zakładanie wynalazków z allegro to reanimacja dziadka przed wiadomo czym , niestety pompa jest tak zrobiona że przy takim przebiegu wcześniej czy puzniej i tak umrze ,mimo usilnych prób robienia czegoś innego i tak w końcu musiałem ją zregenerować ,i nie to auto ,o cenie nie mówię bo każdy wie ile kosztuje ale polecam , regenerację ,przynajmniej mam gwarancje pozdrawiam jarecki
jarecki7611
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez smayk1 » 13 paź 2010 20:32:55

:hi: Według moich wiadomości świece żarowe zaczynają grzać dopiero w temp.0 stopni Celsjusza i w mojej frocie to się sprawdza.
smayk1
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez dar_op » 14 lis 2010 00:49:18

witam wszystkich. u mnie tez wystepuje problem z odpalaniem frotki 99r 2,2 poj przy niskich temp (juz od ok 5 stopni w dol). polega to na tym ze, w temp ok 5 stopni dluzej kreci, natomiast przy tem juz minusowych i bardzo minusowych ;) zachiny nie chce odpalic ( tak bylo rok temu w zime). tydzien temu bylem wzakopcu a tam wiadomo ze juz teraz jest rano i w nocy minusik i frotka mi sie przypomniala ( dlugie krecenie). wrocilem do opola, podjechalem do mechanika, podlaczyl do kompa i powiedzial mi ze za niska wartosc jest kata zaplonu (pokazywalo 2) i trzeb apodniesc do ok 4. po podniesieniu mam wrazenie ze przy temp ok 5 stopni pali lepiej, czekam teraz na minusy i megaminusy zeby zobaczyc czy odpali. wiecie cos o tym kacie zaplonu? faktycznie ma wplyw na odpalanie? dzieki z gory za odpowiedz ;)
dar_op
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 14 lis 2010 06:19:14

smayk1 napisał(a)::hi: Według moich wiadomości świece żarowe zaczynają grzać dopiero w temp.0 stopni Celsjusza i w mojej frocie to się sprawdza.

Twoje wiadomości sa niekompletne.Na powtarzające się problemy z odpalaniem orginalne softy w ecu ze świecami grzanie zaczynały już od 5 *C.Ja mam piąta wersje softu a ty jaką masz?
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez lexus7791 » 24 lis 2010 21:54:54

Witam forumowicze, no i jest werdykt-tłok przestawiacza nie przestawia kąta, dawkę rozruchu podobno ustawia sam komputer i to jest ok, czyli co regeneracja :?: :?: :cry2: może ktoś z was się zetknął z czyms takim, pozdrawiam
lexus7791
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 24 lis 2010 22:56:00

Tak to standart.A dawkę rozruchową możesz przestawić KTS-em jak i dawkę graniczną oraz Egr
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez lexus7791 » 25 lis 2010 18:15:29

No dzięki, czyli co mam powiedzieć mechanikowi, bo on dość usilnie mówi ,że tylko regeneracja. Sęk w tym, że regeneracja to koszt około 3 tys, a za 3900 mogę mieć nową pompę ze sklepu jeśli oddam starą w rozliczeniu
lexus7791
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 25 lis 2010 19:22:13

Za 3900 to będzie pompa z remontu z tzw wymiany serwisowej.Nowe pompy miał gość na alledrogo w tej cenie.Remont takiej pompy powinien się zamknąć w 1600 pln z nowym sterownikiem(east woliński tam robiłem swoją)
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez lexus7791 » 25 lis 2010 20:21:50

a jakies namiary na firmę w której robiłeś, ja jestem z Łomży a samochód jest w białymstoku
lexus7791
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 25 lis 2010 20:25:44

http://dobrymechanik.net/mechanicy/pias ... inski.html oczywiście dochodzi montaż demontaż
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość