Witamy ! |
---|
|
Bąbel napisał(a):Witam,ma frote 1999r 2.2 dtl i cos ostatnio zaczela mi fisiowac,a miedzy innymi,po odpaleniu rano chodzi piekinie,po przejechaniu kilka kilometrow zaczyna ja mulic i niechce sie wbic w obroty max 2000obr,potem zalaczaja sie wszystke wiatraki jakie tylko moga byc ,niewiem o co jej chodzi,pomocy??
A bledy sa takie:
-uklad recyrkulacji spalin-przeplyw,sygnal zbyt wysoki-P0400
-system zapobiegania przegrzania silnika aktywny,sygnal zbyt wysoki-P1173
-uklad kontroli wydatku paliwa,regulacja poczatku wtrysku-P1220
-obwod czujnika temperatury oleju silnikowego,sygnal zbyt wysoki-P0195
-obwod czujnika temperatury chlodziwa silnika-P0115
Bąbel napisał(a):no wlasnie nic mi nie powiedzial wiecej na ten temat dlatego wrzucilem temat na forum zeby padly mi jakies podpowiedzi
Bąbel napisał(a):oczekuje tego czym moze byc to spowodowane ze te bledy mi wyskoczyly i od czego sie najpierw zabrac,bo koloego sympatyczny opinie co mowia ludzie ze pompa jest juz wyjeba... i trzeba ja zrobic a mozze to nie pompa tylko cos innego,wiec chce sie dowiedziec co to moze by i od czego mam zaczac.
lanbo napisał(a):jakie czujniki , napisz dla potomności
Bąbel napisał(a):byl to czujnik oleju ktory wchodzi w miske olejowa,byl urwany i sobie wisial,a drugi to czujnik temperatury chlodnicy byl padniety i z tego te wszystkie bledy.
ali napisał(a):Bąbel napisał(a):byl to czujnik oleju ktory wchodzi w miske olejowa,byl urwany i sobie wisial,a drugi to czujnik temperatury chlodnicy byl padniety i z tego te wszystkie bledy.
no zapewne p1220 też
RudeBoy napisał(a):Nic w tym dziwnego.
Komp widział absurdalne wartości temperatur. Pompa nie była wstanie ustawić dla nich właściwego konta wtrysku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość