
Sprint , brodzenie do klamek , skok w dal, jakis pionowy podjazd, 60m przez szambo

Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):to zawody Frota B vs. Frota A w pięcioboju,i wkońcu rozstrzygniemy ktora jest lepsza.
Sprint , brodzenie do klamek , skok w dal, jakis pionowy podjazd, 60m przez szambo
adrianee36 napisał(a):no ja tez tak mam, ale czasem turystyka wymaga głebszego brodzenia, chyba ze wy macie terenowki i robicie turystyke po asfalcie.
RudeBoy napisał(a):Chopieee... bywa tak ze na tych turystykach to my czasu nie mamy aparaty wyjac
adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Chopieee... bywa tak ze na tych turystykach to my czasu nie mamy aparaty wyjac
A no było i tak.... Mnie raz na naszym turystyku w 10 sek całe dzieciństwo przed oczami przeleciało...
RudeBoy napisał(a):Najsmiszniejsze jest to, ze najwiecej negatywnych opini o DTI wyrazaja Ci, ktorzy nigdy tym nie jezdzili. Ten silnik jakakby byl taki chujowy to by go przez 7lat nie pchalu do wszelakich Opli, sabow. Miliony egzemplarzy.
RudeBoy napisał(a):Najsmiszniejsze jest to, ze najwiecej negatywnych opini o DTI wyrazaja Ci, ktorzy nigdy tym nie jezdzili. Ten silnik jakakby byl taki chujowy to by go przez 7lat nie pchalu do wszelakich Opli, sabow. Miliony egzemplarzy.
adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Najsmiszniejsze jest to, ze najwiecej negatywnych opini o DTI wyrazaja Ci, ktorzy nigdy tym nie jezdzili. Ten silnik jakakby byl taki chujowy to by go przez 7lat nie pchalu do wszelakich Opli, sabow. Miliony egzemplarzy.
ale po co w dzisiejszych czasach robic cos, co nie bedzie sie psuło i bedzie robic po 500 000km przebiegu ??? nie opłacalne. teraz silnik sie ma sypac i po 200 000 km masz kupic nowe auto, dlatego je klepali 7 lat. fakt grzesiek twoj smiga zajebiscie,ale to chyba jakis ewenement, wiec wyjatek nie stanowi reguły .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości