Witamy ! |
---|
|
We wszystkich dieslach we Fronterach tak jest.RudeBoy napisał(a):Pamiętaj, że cały układ paliwowy we frocie działa na podciśnieniu. Nie będzie widać wycieków bo pompa jest przy silniku i ciągnie a nie pchająca w baku.
daerk1 napisał(a): jakby co to jest w poblizu jakis sprawdzony,dobry gosciu od diesli co by nie zdarł za bardzo a dobrze wszystko zrobił?
daerk1 napisał(a):
jeszce male pytanie ktory to jest ten zbioczy przewod ktory trzeba odpiac? ten cienki idący w górę od śruby przelewowej z wpiętym w nią fuel priming port? zaraz obok tej sruby jest zaworek zasilania pompy.
RudeBoy napisał(a):Mi mechanior powiedział, żeby nie kupować żadnych innych jak oryginały GM. Opowiadał, że te zamienniki są liche i klękają szybko. Robota droga więc oszczędność rzędu 20zł na 4 sztukach się nie opłaci.
Tych miedzianych nie musisz kupować bo one są pod wtryskami i tego raczej nie trzeba wymieniać.
Potrzebne Ci są 4 uszczelniacze trawers-wtrysk i 4 oringi trawers-głowica.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości