Dzisiaj rano frotka nie chciała zapalić.Odniosłem wrażenie jakby nie paliła na wszystkie gary,dopiero za 3 razem odpaliła i wyrzuciła z siebie kupe czarnego dymu.Następne odpalenie już normalnie jakby nigdy nic. Silnik na małych obrotach chodził normalnie(nic nie słychać) dopiero podczas dodania gazu słychać jakby zawory dzwoniły i słychać to cały czas podczas jazdy więcej gazu bardziej dzwoni,klekocze. Auto nie straciło nic na mocy,wszystkie oleje i płyny w porządku.Wczoraj wróciłem normalnie bez najmniejszych oznak jakiejś usterki.Jeżeli ktoś może zasugerować co mogło się stać to będe wdzięczny.A swoją drogą to dziwne że tak samo sie zepsuło w nocy w zamknętym garażu..
Ostatnio edytowano 16 lis 2009 23:49:38 przez kaitek, łącznie edytowano 2 razy
To trochę moja teoria upadła. Ja mam automat i pozycjoner, którym się wybiera tryby pracy skrzyni miał wodę i załączał rozrusznik. Sorry pomysły mi się skończyły
Jakoś nie moge uwierzyć że nikt nie ma żadnego pomysłu. Rano znowu nie chciała zapalić, dopiero za drugim razem po dłuższym kręceniu.Później pali normalnie,tylko to dzwonienie. Naprawde nikomu nic nie przychodzi na myśl co to może być?
Ostatnio edytowano 16 lis 2009 23:48:14 przez kaitek, łącznie edytowano 1 raz
Witam jestem od 2 tygodni właścicielem frotki 3 drzwiowej z silnikiem 2,2 dti niepokoi mnie stukot w silniku maleje on przy zwiększeniu obrotów ale jest słyszalny porównałem go do pracy silnika frotki znajomego okazało się że jego silnik chodzi ciszej i bez stuku. Co to może być ...... ??
Ja w poprzedniej frocie tak mijałem, jak się silnik rozgrzał, to były stuki na wolnych obrotach,na większych zanikało. Na zimnym silniku była cisza, u mnie to stukał samo regulator zaworowy,więc to olałem i jeździłem,nic se nie działo.
Witam jestem od 2 tygodni właścicielem frotki 3 drzwiowej z silnikiem 2,2 dti niepokoi mnie stukot w silniku maleje on przy zwiększeniu obrotów ale jest słyszalny porównałem go do pracy silnika frotki znajomego okazało się że jego silnik chodzi ciszej i bez stuku. Co to może być ...... ??
dodatkowo wybadałem ze gdy dałem więcej gazu i dużych obrotów na terasie tak 2000 do 3500 obrotów klekot był ale gdy pościłem pedał gazu i Alto było dalej na biegu klekot ustawał ..... to mnie zastanawia ?? pomóżcie ........
Ja mam automat i pozycjoner, którym się wybiera tryby pracy skrzyni miał wodę i załączał rozrusznik.
Wiem, że to nie ten post i miejsce, ale zaciekawił mnie ten związek pozycjoner-rozrusznik. Może by tak przenieść to do innego tematu związanego z ASB A do kolgi założyciela tematu, sprawdziłbym go na kompie, może to być czujnik wału i pompa głupieje nie wiedząc co ma zrobić, bo dostaje idiotyczne dane. Przyczyn może być wiele
Witam jestem od 2 tygodni właścicielem frotki 3 drzwiowej z silnikiem 2,2 dti niepokoi mnie stukot w silniku maleje on przy zwiększeniu obrotów ale jest słyszalny porównałem go do pracy silnika frotki znajomego okazało się że jego silnik chodzi ciszej i bez stuku. Co to może być ...... ??
dodatkowo wybadałem ze gdy dałem więcej gazu i dużych obrotów na terasie tak 2000 do 3500 obrotów klekot był ale gdy pościłem pedał gazu i Alto było dalej na biegu klekot ustawał ..... to mnie zastanawia ?? pomóżcie ........
A jakie masz ciśnienie oleju,może panewki mają delikatne luzy i sobie grają,pod wpływem obciążenia silnika może zawory,ciężki temat by odpowiedzieć tak jak ktoś nie słyszy pracy twojego Diesla
ja mam takiego pomysła że to niby układ zasilania prawdopodobnie pompa zasysa powietrze i silnik pod obciążeniem ma za mało paliwa albo filtr powietrza do wymiany i jeszce mogą to być hydroszklanki albo za rzadki olej więcej nic ciekawego mi do głowy nie przychodzi a jeszcze delikatnie przestawiony rozrząd
U mnie było podobnie, zwłaszcza jak od czasu do czasu wyjeżdżałem na szybszą trasę to pojawiał się dość dziwny dźwięk... stukanie-pukanie. W pewnym momencie zacząłem podejrzewać zawór turbiny. No i... po wymianie wtryskiwaczy ustało. Proponuję udać się do specjalisty od diesla i po prostu sprawdzić wtryskiwacze.
u mnie ident sytuacja - rozgrzany silnik na niskich obrotach klekocze. pierwotna opcja to były wałeczki... wyrównawcze? i panewki - były nieco podziarane (2x wałek po 1450 zł + 8x panewka po 18 zł wg. cen salonowych). dałem do fachowca do szlifu, wyniosło 500 zł za całość i... dalej klekocze
a u mnie klekotanie ustało po wymianie końcówek wtryskiwaczy ,klekotało w zakresie 1500-2000 obrotów przy stałej prędkości ,a drugi powód bardziej metalicznego dźwięku słyszanego pod samochodem od strony kierowcy to ślizgacz i napinacz wałków wyrównoważających po wymianie cisza