IRONMAN/TRAIL MASTER

http://ironman4x4.pl/files/katalog%20zawieszen.pdf http://www.trailmaster.de/downloads/applist_vehicle.pdf W katalogach można dobrać pasujące amortyzatory
Forum miłośników Opla Frontery
http://www.forum.opelfrontera.pl/
borat napisał(a):a co myślicie koledzy nad tym, żeby do oryginalnego amortyzatora do froty B Sport z tyłu dokręcić kawałek śruby na koniec od góry ?
atheo napisał(a):Te amorki od Pajero II jak się mają do oryginalnych od frotki? Ile dłuższe ktoś ma jakieś info?
jrzeuski napisał(a):Żadne amortyzatory nie dają liftu! One go dopiero umożliwiają.
Aczkolwiek jakby wstawić amortyzatory od tramwaju...szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
Jak zechce Ci się schylić i zajrzeć pod Frotę, to zobaczysz, że nic tam nie jest podobnie jak w Golfie. Wiem, bo też mam Golfadement napisał(a):szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
W Golfie mam gwint i robię co chcę.
Są też kity mcphersonów przez które można uzyskać obniżenie właśnie m.in. dzięki krótszym amorom,
dla tego myślałem że tu jest podobnie.
dement napisał(a):szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
W Golfie mam gwint i robię co chcę.
Są też kity mcphersonów przez które można uzyskać obniżenie właśnie m.in. dzięki krótszym amorom,
dla tego myślałem że tu jest podobnie.