| Witamy ! |
|---|
|
|

Oszukista . Czyli idealne rozwiązanie nie istnieje









Szymon rzeźbił chyba trzy razy i za każdy razem wahacz się łamał. Może jakby był z pręta a nie rury to było inaczej. Osobiście uważam, że lepiej iść w kierunku przeróbki na pojedynczy górny jak jest w A. Tylko nie ma do czego go zamocować w ramie B, bo brak odpowiedniej poprzeczki a zrobienie jej utrudnia bak. Dobrym pomysłem jest też przeniesienie baku pod bagażnik jak jest w A. Tylko ten patent dobrze sprawdza się w dieslu, bo w benzynie to super miejsce na zbiornik LPG.Semir napisał(a):Jednak najpierw spróbuje go sam wyrzeźbić.







Do Froty nikt nie robi, bo to zbyt niszowa marka i do tego uważa się, że nie jest terenówkąPuninho23 napisał(a):Grzebiąc w czeluściach internetu widziałem że firma metal custom robi jakieś podzespoły . Tylko widzę że bawią się raczej w jeepa


Powrót do Amortyzatory do liftu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości