Podniesiona - 3 godziny roboty- tak jak ja robiłem.
1. Podnosimy samochód za ramę tak aby koło było w powietrzu.
2. Kluczem 27mm odkręcamy drążek kluczem chyba 17 odkręcamy dwie śruby przy wahaczu (słaby dostęp do kontrowania).
3. Pchając ręką drązek do góry, wyjmujemy całość z samochodu.
4. Zaznaczam na drażku i mocowaniu przy wahaczu znaki , po to aby wiedzieć jak było wcześniej,
4. Drążek wybić lub sam wyskoczy z wielowypustu z mocowania od strony wahacza.
5. Przestawiamy max o dwa ząbki przestawić lewy drążek w prawą stronę względem mocowania a prawy w lewą-.
6. Przeczyścić śruby i nasmarować.
7. Wkładamy śrubę i nakrętkę i patrzymy czy wyszło jak chcieliśmy, jak nie, potarzamy czynności-tak aby śruba łapała gwint na połowie tej "nakrętki" która jest na górze ramienia
8. Skręcamy i kasujemy luz na drązku (będzie akurat tyle że śruba chwyci na całą grubość nakrętki)
9. Opuszczamy auto i sprawdzamy wysokości i kręcimy

tylko trzeba uważać na to aby nie za mocno.

Frontera B 2000r 3,2 v6 220 km/lpg BFG at 2657516

Była kiedyś Frontera A Sport 2,0/ 1993r/ LPG / General Grabber AT 31” 10,5 R15 LT/ + 2” /
Była kiedyś Vitara 1,6 1989r lpg