Strona 1 z 1

Strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 05 lip 2011 20:16:14
przez fafalek7

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 05 lip 2011 22:30:33
przez brum
nie rozumie robienia liftu powyżej 2", wygląda jak na szczudłach.

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 06 lip 2011 20:21:12
przez Arni
Lift budy nie przyności żadnych korzyści - prześwit sie nie zwiększa a auto tylko bardziej wywrotne sie robi i zbiera dachem wiecej gałęzi.

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 06 lip 2011 23:40:45
przez JJKILLER
Ale jeśli zrobisz lift ok 3" to rama wyłoni się spod budy i można porządne orurowanie boczne zrobić, usztywnione pod Hi Lifta, i dodaje miejsca przy 33" oponkach.

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 lip 2011 06:57:23
przez jrzeuski
No i trochę mniej nogi mokną :mrgreen:

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 lip 2011 08:14:58
przez JJKILLER
jrzeuski napisał(a):No i trochę mniej nogi mokną :mrgreen:

Oj tam, oj tam.
Nie lubisz hydroterapii :?: :mrgreen:

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 lip 2011 19:14:01
przez fafalek7
Ale rama razem idzie z silnikiem skrzynia i zawieszeniem wiec nie było by problemu z pekaniem przegubow tak jak to jest po skreceniu na maxa drazkow z przodu a z tyłu np os pod resor to tez sa komplikacje z wałem napedowym trzeba dystanse ktos ma inne zdanie o tym to niech mnie oswieci ja nie mechanik ale chce zrobic lift budy
a te dystanse co sa miedzy buda a rama mozna by np dostac w jakims sklepie z czesciami do maszyn rolniczych widziałem juz gdzies je co o tym sadzicie
a i jeszcze mam pytanie o wajche zmiany biegow czy po lifcie wpadnie do dołu o te pare cm prosze o odp

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 lip 2011 20:29:24
przez Odoll
Tak wajcha Ci wpadnie.

Lift budy oznacza że podnosisz samą budę wyżej na ramie więc silnik , skrzynia i zawieszenie zostają na miejscu.
A z jakimi to się wiąże innymi przeróbkami to się tylko domyślam : kierownica , pedały , drążek zmiany biegów x 2 i bóg wie co tam jeszcze :shock:

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 lip 2011 22:04:47
przez brum
Podniesiesz na ramie, a prześwit zostanie taki sam. Wg mnie bezsens

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 08 lip 2011 20:45:29
przez Goofy
Ja mam podniesione na polibuszach do patrola i jestem zadowolony koła mi się chowają i nic nie trze na wykrzyżach .
U mnie to miało sens bo tarło .

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 06 paź 2011 18:21:09
przez kawaMX
Panowie znowu potrzebuje fachowej rady by nie wynikły kolejne 'kwiatki' przy dalszym motaniu. Ile zrobić liftu budy by weszły i nie tarły 33' (felgi ET-8) Zawias zrobiony na 3'

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 06 paź 2011 23:15:47
przez bloodsuckin
Z tego co mi wiadomo markus i jack jeżdżą na 33".
Co do body liftu to chyba 2" starczą, bo tyle ma markus jak dobrze pamiętam, ale lepiej jego spytać.
A co do felg to jack ma 8" z ET-25 Frota B; markus za to 10" z ET-47 Frota A.
Powodzenia

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 paź 2011 01:10:27
przez JJKILLER
bloodsuckin napisał(a):...Co do body liftu to chyba 2" starczą...

Dokładnie, 2" wystarczają, tylko... trzeba drążek zmiany biegów lekko do przodu wygiąć bo w niektórych Frotkach po BodyLifcie nie chcą wchodzić 2,4,R (drążek opiera się o ramkę), no i drążek od reduktora warto lekko przedłużyć bo chowa się w mieszek.

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 paź 2011 07:32:24
przez kawaMX
Dzięki Panowie! W takim razie biorę się dalej za motanie.Jak będzie mało 2'' to dotoczę podkładki na 3'', bo opon już nie odmówie 8-)

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 paź 2011 09:48:39
przez JJKILLER
Aha, jeśli masz obudowę wiatraka na chłodnicy to - albo ją będziesz musiał usunąć, albo wyciąć dolną część bo wiatrak masz przy silniku (mocowanym do ramy) a chłodnica mocowana jest do budy. Jak już podniesiesz to dokładnie posprawdzaj wszystkie węże od wody czy się któryś nie zsunął, sprawdź też przewód tankowania paliwa żeby nie spadł.
Do 2" BL nic nie trzeba w zasadzie przerabiać, ale przy 3" już mogą się pojawić problemy, między innymi z przewodami od wody.

Re: strona o lifcie budy po angielsku

PostNapisane: 07 paź 2011 16:01:30
przez kawaMX
Dzięki za cenne info , zwrócę na to uwagę. Mam nadzieje że 33'' będą pasowały ,bo budy za wysoko też mi się nie uśmiecha podnosić i tak już toczę nowe krążki. Opon mimo ,że dop. jadą do mnie nie oddam :D , więc pozostanie mi motanie sztywnego mostu albo nowe wahacze.