Witamy ! |
---|
|
No wreszcie jakiś konkretny komentarzbrum napisał(a):3" to koszmar, wygląda jakz za krzaka.
Tym to bym się akurat nie martwił. I tak się kiwa na zakrętach a ja nie rozwijam tym 3-cyfrowych prędkości.Dodatkowo buda się będzie okropnie bujać, gibać i co tylko się da. Jazda tym po drodze to będzie koszmar.
W sensie, że wiatrak sieknie węże?Dodatkowo możesz załatwić chłodnicę wiatrakiem jak za bardzo bujnie.
jrzeuski napisał(a):Ciekawe czy z zazdrości, że miałbym wtedy Frotę wyższą od Twojej
jrzeuski napisał(a):Tym to bym się akurat nie martwił. I tak się kiwa na zakrętach a ja nie rozwijam tym 3-cyfrowych prędkości.brum napisał(a):Dodatkowo buda się będzie okropnie bujać, gibać i co tylko się da. Jazda tym po drodze to będzie koszmar.
Dodatkowo możesz załatwić chłodnicę wiatrakiem jak za bardzo bujnie.W sensie, że wiatrak sieknie węże?Za bardzo nie czaję dlaczego miałoby się aż tak bujać. Bardziej chyba może chodzić na boki względem ramy, ale wtedy chyba śruby by w końcu ścięło.
To, że trzeba wsiadać po drabinie akurat jest fajne, ale ja chcę osiągnąć jeszcze jeden efekt: możliwość dorobienia parapetów ze wspornikami na wprost do ramy, żeby progi nie przeszkadzały a kąt rampowy nie ucierpiał. 2" to może być za mało w takim wypadku. W ten sposób rama nie będzie na widoku a z przodu i tyłu podniesie się zderzaki.brum napisał(a):Cała rama widoczna, auto wieeelkie a prześwit ten sam.... 2" to jest max i z sensem. Ja nawet nie mam 2" bo dla mnie to przesada.
Rzeczywiście jest aż tak źle czy to tylko domysły?brum napisał(a):w terenie będzie buda jeździłą w każdą stronę.
Wiem, sam widziałem, ale ja mam wiatrak plastikowy, co daje chłodnicy szanse przeżycia a poza tym jest od niej całkiem daleko. Ale warto przejrzeć się temu bliżej.Nie węże tylko poleci po chłodnicy, świat już zna takie przypadki i to bez BL.
jrzeuski napisał(a):To, że trzeba wsiadać po drabinie akurat jest fajne, ale ja chcę osiągnąć jeszcze jeden efekt: możliwość dorobienia parapetów ze wspornikami na wprost do ramy, żeby progi nie przeszkadzały a kąt rampowy nie ucierpiał. 2" to może być za mało w takim wypadku. W ten sposób rama nie będzie na widoku a z przodu i tyłu podniesie się zderzaki.brum napisał(a):Cała rama widoczna, auto wieeelkie a prześwit ten sam.... 2" to jest max i z sensem. Ja nawet nie mam 2" bo dla mnie to przesada.Rzeczywiście jest aż tak źle czy to tylko domysły?brum napisał(a):w terenie będzie buda jeździłą w każdą stronę.Wiem, sam widziałem, ale ja mam wiatrak plastikowy, co daje chłodnicy szanse przeżycia a poza tym jest od niej całkiem daleko. Ale warto przejrzeć się temu bliżej.Nie węże tylko poleci po chłodnicy, świat już zna takie przypadki i to bez BL.
Ale ja nie zamierzam się pozbywać osłony wiatraka tylko ją zmotać, żeby obniżyć.markus napisał(a):Jacku, u mnie przy 2" calach siekło dolnego węża na pół (vix widział, pomagał naprawić węża) wiatrak go potraktował,
kondi napisał(a):takie cuś: http://allegro.pl/walek-pret-poliamid-c ... 52609.html nadaje sie na wałeczki do bodyliftu ????
JJKILLER napisał(a):kondi napisał(a):takie cuś: http://allegro.pl/walek-pret-poliamid-c ... 52609.html nadaje sie na wałeczki do bodyliftu ????
Nada się.
bloodsuckin napisał(a):Urwała mi się skrajna lewa tylna śruba, a dokładnie jej łeb... Ma ktoś praktykę i/lub jakieś cenne porady jak ją wydostać?
Gumę wokół śruby da się jakoś ściągnąć w dół? Próbowałem ale siedziała dość solidnie, a spawając coś do śruby dużo z tej gumy nie zostanie![]()
Ajuto...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość