INFORMACJE, PLAN ZLOTU

jack 2.2 dti napisał(a):Witam serdecznie,
Przesyłam wstępne ustalenia ze spotkania organizacyjnego .
VI Zlot Opla Frontery:
Możliwość uczestnictwa :
-członkowie klubu Opla Frontery z samochodami Opel Frontera
-nie członkowie Klubu Opla Frontery z samochodami Opel Frontera
-przyjaciele Klubu Opla Frontery ( np. byli członkowie lub nie ) z innymi samochodami - podczas Off Roadu na torze rozpatrywani w innej kategorii
PIĄTEK
Od godz. 12 możliwy przyjazd uczestników, rejestracja, zakwaterowanie, oznaczenie samochodów.
Pole namiotowe jak i możliwość rozstawienia własnej przyczepy w cenie wpisowego, Temat wynajmu przyczep od nas na razie zawieszamy. Nie mam tego dograne z żadną wypożyczalnią ( jest jeszcze trochę czasu ) więc nie będziemy rzucać niepotwierdzonych informacji. Jeśli się okaże że jest to do zorganizowania to ogłosimy. Z własną przyczepą zapraszamy serdecznie . Plaża jest 3 km polnymi drogami na skróty, niecałe 5 km normalnie. Bliżej sezonu załatwimy namiary na domki – na razie jest tam głucho i pusto.
Myślę, że na godzinę 19 powitalne ognisko ,przywitanie, integracja, itp.
SOBOTA
Godz.8-10 śniadanie
Godz. 10-10,30- Odprawa, podział na turystyk i wyczyn
Grupa Turystyk :
W godz. 11-15 trasa krajobrazowa połączona ze zwiedzaniem ciekawych miejsc, przejazd wg mapy połączona z odcinkami wg Road booka, w miarę możliwości poza drogami asfaltowymi. Po drodze łatwe zadania do wykonania.
Godz. 15-16,30 Powrót, przerwa obiadowa na autodromie
Godz. 16,30-19 –szkółka Off Road dla chętnych - w grupach ok. 10 osobowych przedstawienie podstawowych zasad zachowania się w terenie, bezpiecznego korzystania z samochodów ( podstawowe wyposażenie, dodatkowe akcesoria w samochodzie, bezpieczne korzystanie z lin, wyciągarek, pasów, zbloczy , podstawy techniki jazdy w terenie, pokonywanie zjazdów, podjazdów, brodów, błoto, jazda w koleinach itp.)
Grupa Wyczyn :
W godz. 11-15 zdobywanie pieczątek na torze połączone z krótką trasą w/g Road booka o większym stopniu trudności .
Godz. 15-16,30 przerwa obiadowa
Godz. 16,30-19 konkursy zręcznościowe : jazda w alko goglach, trial tyłem, Baba za kierownicą, rzut oponą, strzelnica pneumatyczna itp. Dla dzieci : Atrakcje dla dzieci- może uda nam się ściągnąć animatorkę z Centrum Kultury w Książu na 3-4 godziny w sobotę. Jeśli nie to możemy zorganizować przejażdżki kucykami ( najwyżej rodzice dadzą po kilka złotych na swoje pociechy) lub bezpłatnie coś od nas na terenie- strzelnica pneumatyczne dla starszych, podchody dla młodszych, trampolina, bajki , filmy , dyskoteka itp. Mamy program dla grup szkolnych, ale trzeba zaangażować w to jakieś dodatkowe osoby, mam nadzieję, że może ktoś z klubu pomoże. W sumie planujemy, że trasa Turystyk będzie dla całych rodzin- zadania koedukacyjne
Godz. 19-20 czas wolny, toaleta własna i samochodów (chcemy uruchomić punkt mycia samochodów na torze, nie wiem czy zdążymy, jeśli nie to będzie wąż i karcher. Oczywiście to nie myjka tylko miejsce do opłukania błota z kół itp.)
Godz. 20- integracja do bólu, w międzyczasie ok. 22 ogłoszenie wyników w klasie turystyk i wyczyn oraz wręczenie nagród, Karaoke – dla chętnych
NIEDZIELA
Od 9 śniadanie dla chętnych, przejazd przez Książ Wielkopolski wspólne zdjęcie, zakończenie
Proponuję na tym etapie następujące ceny wpisowego
Dorośli :
Członkowie Fanklubu Frontery 100 zł, pozostali 120 zł
Dzieci do 8 lat gratis
Dzieci w wieku 8-18 lat - 50 zł
Goście spoza Polski - 25 €, dzieci 50%
Pakiet żywnościowy- 40 zł osoba ( bez względu na wiek). W cenie :
- karkówka z grilla + ogórek + pieczywo na piątkowe i sobotnie ognisko
-Obiad dwudaniowy w sobotę ( zupa + ziemniaki ( frytki )+ mięso + surówka+ woda mineralna )
Wpisowe z naszej strony obejmuje :
-udostępnienie toru Off Road wyłącznie dla uczestników zlotu
-możliwość rozbicia namiotu lub rozstawienia przyczepy
-zapewnienie całodobowego monitoringu terenu ( ochrony- wstęp tylko dla uczestników spotkania i zaproszonych gości )
-dostęp do ciepłej i zimnej wody, stacjonarnych toalet, prysznicy, kontenerów socjalnych ( śmieci )
-dostęp do energii elektrycznej w toaletach i bazie zlotu ( wigwamie )
- możliwość umycia pojazdów po błotnym szaleństwie- doprowadzenia ich do stanu pozwalającego na jazdę po drogach publicznych
-możliwość zakupu ciepłych posiłków i napoi na miejscu
-zapewnienie ustalonego programu spotkania, niezbędnych materiałów do jego realizacji, uzgodnionych legalnych tras przejazdu itp.
- kiełbaska i pieczywo na powitalnym ognisku
Pozdrawiamy Jack2.2dti, Jacek od Agi, Autodrom