Strona 1 z 1

[A 2.0] Pompa paliwa a gaz

PostNapisane: 04 cze 2009 21:35:21
przez tajda
Mam pytanie, czy w waszych instalacjach po przełączeniu benzyny na gaz, odłącza wam się pompa paliwa? czy pompa pracuje nadal, a benzyna wraca ,,powrotem" do zbiornika? ciekaw jestem jak to jest rozwiązane w innych instalacjach :?:

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 04 cze 2009 22:11:51
przez brum
Jeśli jest założona prawidłowo to nie może odcinać pompy.

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 04 cze 2009 22:33:50
przez tajda
ok dzięki, bo zastanawiam się czy właśnie nie ,,odciąć" pompy paliwa, bo znowu padła mi pompa paliwa, wcześniej dwa lata temu, fakt że był syf w zbiorniku i na sitku, ale zastanawiam się xczy by to nie wydłużyło żywotności? tak sobie tylko myślę :idea: (skoro ona chodzi non stop w układzie zamkniętym)

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 04 cze 2009 22:43:19
przez brum
Odcięcie pompy nie jest dopre dla wtrysków które się chłodzą benzyną i przewodów z których wkońcu wyparuje PB i zrobi się osad.
Jazda na LPG z działającą pompą nie rózni się wiele od jazdy na PB, więc napewno nie padnie.

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 04 cze 2009 22:55:31
przez tajda
ok, widocznie to zbieg okoliczności, lub poprzednia pompa była made in Azja :D bo chodziła około dwóch lat, a w zbiorniku jak pisałem było ,,bagno" choć tankuję na różnych stacjach (BP, STATOIL, czasem SHELL) to z praktyki wiem (zawodowy Driver) że nasze paliwa to jedno wielkie bagno i oszustwo, ale cóż począć, casem na tych małych stacyjkach jest o niebo lepsze :lol:

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 10 cze 2009 05:37:47
przez grzesiek
Pompa jest chłodzona paliwem jeśli masz tylko rezerwe lub żebraka na desce to pompa mogła się przegrzać .

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 10 cze 2009 05:52:29
przez Janek 44
brum napisał(a):Jeśli jest założona prawidłowo to nie może odcinać pompy.
Dlaczego?

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 10 cze 2009 14:21:46
przez brum
Mam napisać poraz kolejny? Bo już o tym pisałem kilka razy.

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 16 maja 2010 15:07:18
przez sebano79
Nie wiem ile różni się stag100 od stag200, który to posiadam, ale w instrukcji wyczytałem, że centarlka ta może puścić np. dwa gary na benzynie i dwa na gazie. Dzieje się tak, gdy np. spadają obroty silnika. Osobiście zdarzało mi się parę razy, że gdy w terenie pożałowałem gazu to auto przeskakiwało czasami na benzynę i gdy odzyskało obroty to znowu włączało się LPG. Jak odetniemy pompę paliwa to w takim wypadku auto po prostu by zgasło.

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 16 maja 2010 16:08:12
przez hirek_gda
stag100 i stag200 to dwie zupełnie różne instalacje

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 16 maja 2010 21:26:16
przez makar
nie ma takiej możliwości w twoim silniku żeby puścić paliwo na dwa cylindry

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 17 maja 2010 18:28:20
przez sebano79
Pisałem tylko, że centralka ma taką możliwość. I dalej, że gdy obroty spadają to sam się przełącza na benzynę. Wtedy gdy mamy odłączoną pompę auto by nam zgasło. Myślałem, że napisałem zrozumiale...

Re: C20NE STAG 100

PostNapisane: 18 maja 2010 16:31:30
przez makar
W każdej instalce da się tak zrobić wystarczy dobre wpięcie przekaźnika pompy paliwa