pierwsze co to na Pb musi chodzić idealnie,potem regulacja wygląda tak że kręcisz śrubą na wężu do parownika oczywiście na zagrzanym silniku, trzymasz obroty około 3tyś wkręcasz śrubę do momentu aż zauważysz znaczną różnice w obrotach, wtedy wykręcasz śrubę około jednego obrotu i powinno być ok no chyba że auto jeszcze nie ma wolnych obrotów albo za wysokie obroty.wtedy robisz tak: śrubę do regulacji składu mieszanki, czyli tą plastikową na reduktorze ustawiasz tak żeby na mierniku wskazania napięcia oscylowały w zakresie do 1V.miernik ustawiasz na napięcie stałe zakres 20v jeden kabel z miernika do masy a drugi do czarnego przewodu sondy lambda. ja osobiście już mam w tym taka wprawę że miernika nie używam tylko robię to na słuch.
niech wypowiedzą się też inni ale wydaje mi się że to jest jedna z najprostszych metod regulacji i najbardziej sprawdzona.
-- Dodano 09 sty 2015 14:21:49 --
simon napisał(a):na benzynie też dużo , 15L około , zauważyłem jeszcze że dosc szybko ubywa gazu w butli , po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 12km wskzaówka na butli znacząco pokazuje ile ubyło gazu porównując z tym co patrzyłem przed jazdą , zaraz po zatankowaniu jest full jak dojade do domu 12km jest już ubytek gazu , wydaje mi sie ze dosc szybko ubywa jak na 12km i butle która ma pojemnosc 90L

a nie ucieka ci przypadkiem gdzieś gaz??na końcówkach, wielozaworze, filtrze