przez cinek1983059 » 25 lis 2014 08:37:10
Nix2 napisał(a):A Czy ktoś się orientuje czy w roczniku 1994 przy silniku C20NE jest układ wtryskowy MOTRONIC ML4.1 czy też MOTRONIC M 1.5 ?
głowice , blok i wał w C20NE i X20SE są praktycznie identyczne , różni się trochę obudowa i pokrywa obudowy wałka rozrządu dlatego że trochę inaczej jest rozwiązana odma ale na upartego też można by podmienić z jednego do drugiego po małych przeróbkach , inne są korbowody i tłoki , w X20SE jest wyższy stopień sprężania z tego względu tłoki mają mniejsze wyżłobienia w denkach i stąd kolizyjność , w C20NE te wyżłobienia są na tyle duże że tłok nie spotyka się z max otwartymi zaworami , C20NE ma zwykły aparat z rozdzielaczem a X20SE ma cewkę , różnią się też kolektorami ssącymi , w X20SE na kolektorze zabudowany jest zawór EGR.Omega A od '86 do '94 z Motronic ML4.1 od roku 90 Bosch Motronic M 1.5 oraz początek produkcji Omega B
tutaj masz cały artykuł poczytaj
http://forum.omegaklub.eu/archive/index ... 72304.html
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch
EKIPA ŚLĄSKA