przez JaGrab3 » 22 lip 2014 10:36:59
U mnie sam sterownik jest PONAD świecami i cewkami, i tak jak bym go zalał, to najpietw utopię alternator potem zaleje cewki i i tak nie pojade, sekwencja nie ma tutaj nic do rzeczy.
Jeżeli bym chciał pływać, kupiłbym amfibię przecież.
Cinek, znając zasadę działania instalacji 1 czy 2 generacji - jak to zakładasz, to po prostu skazujesz silnik na zajechanie - taka prawda. Oczywiście wazne jest co do czego - do wołu pociągowego w błocie nikt nie będzie kasy dokładał, bo i tak prędzej się on cały utopi lub złamie, niż silnik zajedziesz - a same uszkodzenia silnika to jak wode pociągnie, a nie kiepską mieszankę z mixera.... insza inszość po prostu.
Ja jeździłem też w innych autach na 1 generacji, 2 też, na blosie i na sekwencji - ta ostatnia bez porównania jest jednak - niezawodna i silnik nie traci pary.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5