przez Michał » 27 gru 2008 19:09:28
Obecnie w swojej 2,2 16V jak wyżej z 2000r mam sekwencję opartą na STAG-300, i jestem z niej zadowolony. Wcześniej miałem mieszalnik, ale po uszkodzeniu modułu sterującego zdecydowałem się na wymianę na sekwencję.
Różnice są takie, że samochód trochę mniej pali (między 1 a 1,5 l gazu mniej zależy od tego gdzie i jak się jeździ), jest trochę mocniejszy niż na mieszalniku.
Butlę mam pod samochodem, przez co mam cały bagażnik dostępny, specjalnie takiej szukałem, bo potrzebowałem w moim longu całego bagażnika. Natomiast to rozwiązanie ma taki minus, że w terenie zbiornik jest narażony na różne przygody, więc chyba ma senes pomyśleć o jego osłonięciu.
Wydaje mi się, że lepiej sekwencję, bo od instalacji mieszalnikowej się już odchodzi i zaczynają być problemy z dostępnością niektórych części (tak miałem z moją instalacją - moduł był nie do kupienia), a różnica w cenie jest coraz to mniejsza.
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16
)
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow