Witamy ! |
---|
|
szaman napisał(a):O blosie myslalem ale boje sie ze wywale kase a i tak bede niezadowolony i finalnie i tak bede chcial sekwencje...
szaman napisał(a):no i stalo sie mam zalozona sekwencje =) gosc zrobil to mega starannie, zadnej plataniny kabli, krotkie wezyki do wtryskiwaczy. wiercenie tez na sciagnietym kolektorze =) sterownik w srodku samochodu.
calosc to stag 4 + valteki + reduktor do 170KM (moze zamocny ale ma spory zapas)
auto trzyma rowne obroty, bezproblemowo sie przelacza i smiga az milo =)
Cuba napisał(a):Pewnie jak to napiszę to mi Frania strzeli po raz drugi w przepływkę
FAFEK29 napisał(a):miałem na myśli właśnie starsze tanie auta. niema sensu pakować tam sekwencji. apropo mixerów i zwężek to na początku jak zaczynałem swoją przygode z lpg parenaście lat temu był problem z dopasowaniem mixera do nietypowych silników.stosowało się rurki ścinane pod kątem i też na tym śmigało. kolego ja mam 2 auta na sekwencji i wcale niejestem z nich zadowolony jezdzą ok. ale jednym TOYOTA RAV4 2,0 vwti żona głównie wozi dzieci do szkoły ok 3km to sporo na bęzyniee jezdzi zanim się przełaczy choć w miare szybko się przełancza. ale passat który mam b5 to już porazka zanim się nagrzeje to spali troche tej wachy. apropo mixerów to nieprzesadzaj kolego że masz aż taki drastyczny spadek mocy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość