Witamy !



[B 3.2] Wypadanie zapłonów

[B 3.2] Wypadanie zapłonów

Postprzez amaternus1 » 02 sty 2012 19:37:43

WITAM MAM PROBLEM DOTYCZĄCY MOJEJ FROTKI 3.2 205KM.NIEDAWNO ZACZĘŁY SIĘ OBJAWY WALENIA 3 ALBO 4 RAZY ODCZUWALNE PRZY PEDAŁACH.PO PEWNYM CZASIE FROTUNIA ZACZĘŁA MI SŁABNĄĆ AŻ POD KONIEC DNIA WESZŁA W TRYB AWARYJNY I JECHAŁA 10KM/H.W WARSZTACIE WYSZŁO ŻE SONDA LAMBDA PADŁA,A WIĘC KUPIŁEM I WYMIENIŁEM A PROBLEM DALEJ ISTNIEJE.CEWKI SPRAWDZAŁEM I SĄ DOBRE,TYLKO W JEDNEJ GUMA OSŁONOWA JEST TROCHĘ POSTRZĘPIONA.ŚWIECĘ RÓWNIEŻ POWYMIENIAŁEM .AUTECZKO PODOBNIE ZACHOWYWAŁO SIĘ NA GAZIE JAK I NA BENZYNIE.MOŻE KTOŚ Z FORUMOWICZÓW MIAŁ PODOBNĄ PRZYPADŁOŚĆ MÓJ TEL 516039616
Avatar użytkownika
amaternus1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 02 sty 2012 19:14:24
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez JJKILLER » 02 sty 2012 20:13:53

Kolego, najpierw (zgodnie z regulaminem) należy się przywitać i napisać kilka słów o sobie w odpowiednim dziale. Później użyć opcji "SZUKAJ" i jeśli nie ma nic na dany temat należy zakładać nowy wątek, ale przede wszystkim NIE KRZYCZYMY NA FORUM!!! Ponieważ jest to oznaka braku szacunku dla forumowiczów. (pisanie wielkimi literami to krzyk!) bo później nie oczekuj uprzejmości ze strony innych użytkowników.

Pozdrawiam.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez amaternus1 » 02 sty 2012 20:19:03

Witam sorki ale zapomniałem o paru ważnych szczegółach jak duże litery dawno na czatach nie gościłem i forach. Mam parę pytań jak i odpowiedzi technicznych (naprawy i uwagi) :)
Avatar użytkownika
amaternus1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 02 sty 2012 19:14:24
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez JJKILLER » 02 sty 2012 20:27:55

amaternus1 napisał(a):...Mam parę pytań jak i odpowiedzi technicznych (naprawy i uwagi) :)

Po to tu jesteśmy...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez kwinto1971 » 02 sty 2012 21:54:54

o ile dobrze kojarzę to kolega KONIEC miał podobne problemy z tym silnikiem
kwinto1971
 

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez JaGrab3 » 04 sty 2012 15:58:52

Co to znaczy: WALENIA w okolicy pedałów?.

Czy silnik pracuje równo, normalnie, czy nie ma dziwnych dźwięków towarzyszących?.
Czy dasz radę wkęcić go na obroty na luzie, jak odpala? czy tak samo jest na zimno i ciepło?
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez amaternus1 » 04 sty 2012 20:42:51

Odpala normalnie ale nie chce się wkręcić na obroty.Mechanik doszedł przyczyny padł katalizator a do tego jedna cewka i sonda lambda.Te ostatnie rzeczy już wymieniłem a katalizator muszę wymienić na strumienice i podłączyć modulator z potencjometrem ponieważ muszę oszukać drugą sondę lambdę
Avatar użytkownika
amaternus1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 02 sty 2012 19:14:24
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez JaGrab3 » 05 sty 2012 07:34:40

Drugą sondę montuje sie na dystansie, tak by nie była w strumieniu spalin, wtedy ją oszukasz... jest to tańsze.
A fakt, to juz chyba 2(może 3) przypadek na forum, że katalizator się zapchał...
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez amaternus1 » 05 sty 2012 14:43:28

Wymieniłem kata na strumienicę i dodałem emulator pod sondę no i frotka śmiga lepiej niż ją zakupiłem.Sprawdzę teraz spalanie .Koszt przekładki z kata na strumienicę w Łodzi to 160zł ze strumienicą :D
Avatar użytkownika
amaternus1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 02 sty 2012 19:14:24
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez JaGrab3 » 05 sty 2012 16:35:00

chyba dwóch katów?

-- Dodano Cz 05 sty 2012 16:35:00 --

btw, te strumienice łuskowe, to pic na wode jest, taniej jest rurkę wspawać. Sama strumienica musi być odpowiednio policzona, żeby poprawiała wyciąg spalin. Ten szajs łuskowy powoduje tylko niby zawirowanie.....
U ciebie, jeżeli zmieniłeś tylko na jednym kolektorze, to raczej nie za dobrze, bo druga strona ma opór...powinieneś raczej wywalć dwa katy.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: WYPADANIE ZAPŁONÓW FROTA 3.2 ROK 2001

Postprzez amaternus1 » 05 sty 2012 18:25:14

naprawdę to co moja frotka teraz wyczynia to uważam za luksus jeśli padnie mi drugi kat w tedy go wymienię.Cena którą dostałem za sprzedaż zepsutego kata z rekompensowała mi koszt przeróbki.Koszt strumienicy to 70zł i naprawdę jest cicha a rurka po pewnym czasie będzie dudnić .Dziurki w strumienicy rozbijają hałas i wibrację 8:)
Avatar użytkownika
amaternus1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 02 sty 2012 19:14:24
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004


Powrót do 3.2v6



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron