JaGrab3 napisał(a):Nie ekonomiczna, ale nie przekraczam raczej 3,5k obrotów, bo nie ma po co. Ze świateł lubię sobie wyrwać, a co, jak się da, to czemu nie.
Spalanie mam takie w zasadzie od początku jak ustawiłem porządnie isntalacje, bo wczesniej było.... niższe...ale korekty rozjechane.
Ten silnik tyle pali w manualu, jak instalka dobrze ustawiona. Oczywiście to 15-16L to oczywiście LPG. A tankuję zawsze do pełna (nie mam odcięcia na wielozaworze) i zawsze resetuję licznik - wiem dokładnie ile pali.
Grunt to szybkie wtryski i dobrze ustawiona instalacja, silnik wtedy jest żwawy i mało gazu potrzebuje, jest frajda.
Na trasie (nie autostradowej) tak w okolic 80-110 max, spalanie ok 12-13 LPG wychodzi.... w zasadzie nie ma różnicy czy na pusto czy z ludkami, przynajmniej znaczącej róznicy nie widziałem.
Ja w swojej 2.4 mam bardzo podobne spalanie (niewiele wyższe, ale mam mixer). Dla mnie ta 2.0 to ma zdrowy przepał, tym bardziej że to sport, więc i trochę lżejszy niż long.