| Witamy ! |
|---|
|
|


qpskacz napisał(a):Ogólnie mi się wydaje że froty ważą dużo.
Porównywałem z XJtem z 98', 4.0 B+G kolega ma wyspawany zderzak z małym kangurem, koła coś około 30cali, progi
z około 15l benzin w baku i pełną butlą gazu 40l waży 1750 kg
tyle samo co moja frota A a wizualnie Jeepek wygląda na dużo większego...
kolega się mocno zdziwił że obie fury ważą tyle samo


ali napisał(a):qpskacz napisał(a):Ogólnie mi się wydaje że froty ważą dużo.
Porównywałem z XJtem z 98', 4.0 B+G kolega ma wyspawany zderzak z małym kangurem, koła coś około 30cali, progi
z około 15l benzin w baku i pełną butlą gazu 40l waży 1750 kg
tyle samo co moja frota A a wizualnie Jeepek wygląda na dużo większego...
kolega się mocno zdziwił że obie fury ważą tyle samo
Poszukaj ramy w tym jeepie






Cuba napisał(a):w A udało mi się zejść do ok. 1400 kg.
jakim cudem udało ci się zbić prawie 600kg, ja u siebie we frocie nie mam nic prócz siedzeń kierownicy i deski rozdzielczej, a i tak 2t waży. zgodzę się że mosty z parcha ważą swoje, ale żeby je wszczepić to wyciąłem ze 200kg. proszę cie zdradź mi ta receptę bo potrzebuje zdjąć z froty ze 300kg jeszcze, a za cholerę nie wiem jak bez ciecia budy tego dokonać.


RudeBoy napisał(a):Ale sportowi seryjnemu B jeszcze z 2.2benz to do 2t trochę brakuje.



Leszek 767 napisał(a):Witam.
Uważam że jest problem z wiarygodnym zważeniem samochodu.
Gdzieś na składowisku (hurtowni) stali bądź w jakieś większej firmie pewnie tak.
Ja osobiście nie daję wiary tym wagom na złomowiskach czy składowiskach opału.
Mimo że prawnie posiadają certyfikat badań itp. , pewnie są odpowiednio "przesunięte" z wskazaniem dla odpowiedniego zysku.
Więc jak dla mnie jest to mało wiarygodny wynik wagi mojego samochodu.
Pozdrawiam.
Leszek

fakt że powycinałem zbędne blachy i wywaliłem wszystko ze środka co zbędne ale mówię 150 kilo to chyba to wszystko nie ważyło, pojechałem więc do konkurencji i tam na wadze wyszło 1850kg 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość