Hej, To ja doprecyzuje
Ironów nie chcę - po 1 za drogie dla mnie aktualnie, po 2 miałem kiedyś komplet za półtora tysia do Ryndźa i kupa była. Po pół roku zardzewiały, a po roku musiałem wywalić bo dwa ciekły...
Frota, juz jak ja kupiłem, była mocno wykręcona na drążkach. Tyle że amorki sie przednie skończyły, a żeby mnie dobić, moja małżonka szanowna ostatnio złamała jeden...
Więc musze cos wsadzić... Nie wiem czy te co były to seria czy nie. Wsadziłem póki co przednie od Pajero 2ki (tylne we Frotce robia ok przy lifcie), ale są zdecydowanie za krótkie - żeby dało sie jeździć, musiałem opuścić przód do dobre 5 cm... Wygląda teraz jak by chciała nurkować.
Wymiary sobie zdejme - to nie problem... Za to pojęcia nie mam, gdzie moge dobrac amorek po wymiarach... To jedna sprawa. Druga to taka że wymiar to nie wszystko - jest jeszcze siła tłumienia, kierunek tłumienia itd... I tu mam problem - wcale tak łatewo dobrać nie jest
Na przykład jak zakładałem Irony do RR to ścisnąć w rękach za cholere sie ich nie dało - były dwustronnego tłumienia - na rozciąganie i ściśnięcie)... A te od Pajero - Scisnę, ale rozciągnąć go szybciej niż sam sie rozpręża juz nie dam rady - czyli tłumi w jedną strone...chyba..
Dlatego pytałem o sprawdzone rozwiązania...