
- litr płyny hamulcowego
- nowy sworzeń wahacza dolny
- nowy sworzeń wahacza góra 3 śruby
- krzyżak wałów
- łożysko koła tylnego
- drążek kierowniczy używany ale bdb
- końcówka drążka kier. używana z małym luzem
- pompa wody
- koło pasowe wału
- vacum pompa
- pasek osprzętu
- klocki ham. po 1 parze używane
- łożyska koła przedniego używane
- zestawy nap. zacisku przód
- zestaw nap. zacisku tył
- zestaw nap. wysprzęglika
- zestaw nap. pompy sprzęgła
- simer wału od przodu
- sprężyna tył
- żarówki różne
- bezpieczniki różne
- pudełko z przewodami, koszulkami term. jakieś przekaźniki
- pudełko z różnymi śrubami i opaskami zaciskowymi
- multimetr
- trytytki rożne sporo tego
- przewody do podciśnien 3,2mm
- strzykawka i przewód do odpowietrzania lub tankowania oleju w mostu skrzynie
- gumowe przewody wodne odcinki małe do łatania fi 60mm
- smary: puszka mała ŁT4s, miedziowy, do zacisków hm. grafitowy, silikon uszczelniający
- poxylina, kropelka
- taśma dwustronna piankowa
- taśma powertape
- kable do mostkowania wyciągarki
- skrzynka z narzędziami
- do tego jeszcze 1,5l oleju 10W40 i 1l borygo
- pilot kablowy do wyciągary
- zapasowe rękawice
- sznurek
- jeszcze może stary filtr powietrza nowy założyłem 2 tygodnie temu...
AMEN nic więcej nie biorę.