Strona 1 z 1

[B] Wyciek paliwa?

PostNapisane: 13 sty 2008 10:47:46
przez Wookash
Witam

Ostatnio zaczęło śmierdzieć benzyną w okolicy lewego tylnego koła. Znacznego ubytku benzyny w zbiorniku nie zauważyłem i nawet plama nie za duża a czasami jej nie ma jak samochód dłużej stoi. Nigdzie nie uderzyłem zbiornikiem i nie wiem co się mogło stać. Jeśli macie jakieś pomysły co do lokalizacji i przyczyny dziurki chętnie przeczytam i skorzystam z rad.

Pozdr.

PostNapisane: 13 sty 2008 10:58:43
przez mirokez
Moze mam wyciek na przewodach paliwowych. Ja mialem kieds podobno sytuacje w terrano II, okazalo sie ze mialem przegnite przewody paliwowe

PostNapisane: 13 sty 2008 13:58:20
przez wojtekkk
przewody idą po prawej stronie czyli albo faktycznie jest węzyk pękniety czy coś podobnego ewentualnie wyleciał lewy odpowietrznik zbiornika i duje oparami- ale skoro jest plama to opuszczaj zbiornik i sprawdzaj-po dłuzszym postoju nie bedzie plamy bo paliwo odparowuje

PostNapisane: 13 sty 2008 18:24:14
przez Fazi
Albo masz pękniętą którąś końcówkę która jest w koszu albo Ci opaska poluzowała...
Były też dekle kosza metalowe i wówczas bywa, że rurka przegnije :
[img][img]http://img218.imageshack.us/img218/175/koszfrotka2dw9.th.jpg[/img][/img]

PostNapisane: 13 sty 2008 18:26:42
przez Fazi
Sprawdź też dokładnie łączenie wlew paliwa - zbiornik, jest połączone wężem gumowym, miałem przypadki, że opaska popuściła i przy wysokim poziomie paliwa w zbiorniku był on okresowo mokry i się lało.

Tak czy siak bez opuszczenia zbiornika nie rozwiążesz problemu. Zrób raz a dobrze

PostNapisane: 13 sty 2008 19:17:29
przez wojtekkk
Sprawdź też dokładnie łączenie wlew paliwa - zbiornik
tylko że to raczej prawa strona a kolega wyraźnie sugeruje lewą)- to albo przewody(foto faziego) albo odpowietrznik zleciał o którym mówiłem- tak czy siak zbiornik do dołu -godzina roboty i to bez kanału-tylko śrób nie pourywaj

PostNapisane: 13 sty 2008 19:22:19
przez wojtekkk
fazi a ta kostka elektryczna od pompy to ci potrzebna (4piny)-jak nie to odłóż na bok bo ja mam "na krótko(tylko spinki wsuniete)" a właśnie wskaźnik pad i bede opuszczał zbiornik to przy okazji kostke założe---chetnie podkupie

PostNapisane: 13 sty 2008 22:08:23
przez Wookash
Wielkie dzieki.

We wtorek zajrze pod auto bo jutro nie da rady. Z tego co dzisiaj zauwazylem jak silnik pracuje to leci jak diabli wiec chyba przewod na pompie.

Jak zrobie podziele sie spostrzezeniami.

Pozdr.

PostNapisane: 15 sty 2008 13:58:28
przez Wookash
Do wymiany cała pompa. Skorodowana i uszkodzona metalowa rurka wychodząca z pompy.

Pozdr.

PostNapisane: 15 sty 2008 14:15:00
przez Fazi
Kolego nie cała pompa tylko kosz ! Pompa jest w środku.

Jak potrzebujesz kosz to napisz do mnie na maila.

PostNapisane: 15 sty 2008 14:53:32
przez wojtekkk
tak,tak napisz do faziego a zaoszczedzisz 2 stówki na pompie-no chyba że juz ją oddałes mechaniorowi za free-bo to przecież zerdzewiało

PostNapisane: 15 sty 2008 17:48:29
przez Fazi
Musisz wiedzieć jak masz wtyczkę u góry ! Bo było kilka typów ! Z reguły 2,0i miało dekiel metalowy z dwoma bolcami nasuwanymi (okragłymi) i wtyczką chyba na 2.

PostNapisane: 15 sty 2008 20:32:39
przez wojtekkk
maćku a co z tą wtyczka na 4 piny dla mnie- odłóżysz :?:

PostNapisane: 15 sty 2008 20:34:22
przez Fazi
jutro sprawdzę .... zdjęcia są archiwalne