brum napisał(a):Wg mnie zbędna rzecz.
To na pewno. Poza tym koszt przeróbki maski może być porównywalny z wymianą sterownika a i tak pewności nie ma, że pomoże. Jeżeli się faktycznie za bardzo grzeje (zepsuty?), to dać mu radiator (z wiatraczkiem jeśli trzeba) taki jak stosuje się w procesorach. To zadziała lepiej niż jakiś wlot na masce.
brum napisał(a):Sterowniki lubią padać bo są chłodzone paliwem,
Elektronika chłodzona paliwem?
brum napisał(a): jak jeździsz na rezerwie to lubią padać.
A co to ma do rzeczy? Jak paliwo nie dochodzi do silnika, to ten gaśnie. A dopóki smok w baku zasysa paliwo nie ma znaczenia czy jest go tam pod korek czy świeci się rezerwa.
brum napisał(a): Można zamontować chłodnicę paliwa która była montowana od roku 02/03 do 04.
W dieslach to się montuje podgrzewacze paliwa a nie chłodnice

Serio w B jest taki wynalazek? Po diabła i jak to się sprawuje zimą?