Strona 1 z 7
Orurowanie FROTKI!!!

Napisane:
22 sie 2007 11:49:20
przez WROCłAWIANIN
Witam wszystkich klubowiczów!
Mam golutką frotkę i potrzebuję ja ubrać

Jaki proponujecie zamontować grill?Co z progami (rury czy płaskie?)?Jaki tył zawiesić?
A co możecie powiedzieć o halogenach na dachu(4 może 5 szt.)?
Pozdrawiam
WROCłAWIANIN

Napisane:
22 sie 2007 12:00:21
przez brum
najlepiej poszukaj orginalnego orurowania mi sie ono bardzo podoba. mozesz zamówić zrobienie jakiegoś z rury kwasówki ale to koszt około 1000zł. Co do halogenów to raczej parzystą ilość bo ładniej wygląda niż np 5. a wogóle jak je planujesz zamontowac?

Napisane:
22 sie 2007 12:31:39
przez WROCłAWIANIN
Na razie zastanawiam się nad założeniem i szukam czegoś odpowiedniego do Frotki

Efekt jest marny bo na szrocie nie ma a w ogłoszeniach są ale nie do tego auta.Co do oświetlenia to zamontować na ramie i przytwierdzić do dachu

Jak coś znajdę i zamontuję to dam znać.Mam nadzieję że na zjeździe coś nad tym pomyślimy?Wyciągarka też by się przydała ale nie widziałem jeszcze Froty z takim żelastwem
Pozdrawiam
WROCłAWIANIN

Napisane:
22 sie 2007 12:49:09
przez KOBZI
co do zderzaka to kiedyś narysowałem cuś takiego co chciałbym zrobić:
dół nowy a góra coś ala stary zderzak tylko z nowych rurek
co do halogenów to widziałem patent - belka łącząca relingi i na niej halogeny ale osobiście wydaje mi się że są za dalego przodu maski i dach zasłania część światła
pzdr

Napisane:
22 sie 2007 13:26:30
przez mkmb
To, że dach trochę zasłania to może lepiej, bo bliżej krawędzi dachu świeciłoby do środka i może refleksy na masce by przeszkadzały. Jest ten problem poruszony na rajdach tylko nie pamiętam czy w dziale "elektryka" czy "inne techniczne". Są tam różne zdania na te temat. Jeśli chodzi o orurowanie to oryginalne widzialem kiedyś na allegro, chyba 300 zł, a jak nie ma to może z samochodu sprzedawanego na części.

Napisane:
22 sie 2007 15:08:28
przez Elektro001
KOBZI, ja u siebie mam halogeny na belce na relingach i uważam, że fajnie świecą. Dach światła nie przysłania, a w nocy i deska rozdzielcza fajnie oświetlona przez szyberdach.

Napisane:
22 sie 2007 15:39:52
przez wojtekkk
więc tak z przodu albo orginalny kangur albo cały nowy zderzak, na dachu albo sama belka albo z bagażnikiem jak u mnie (jeszcze z rok i prąd podłącze) (ja mam 2 dalekosięźne i 2 pomarańczowe obrysówki ala USA), progi mogą być orginalne(te są z rury razem ze stopniem albo zgodnie z wyobraźnią-rama ma punkty do mocowania orurowania

Napisane:
24 sie 2007 08:54:23
przez WROCłAWIANIN
Witajcie znalazłem grill zdemontowanego z frotki i postanowiłem sie nim zająć.Trzeba nad nim trochę popracować, bo rdzawy trochę i farbą przemalować a potem zamontować.Ma nawet halogeny i kosztował mnie na 250 zł
Belki na dach nie znalazłem ale to kwestia czasu.Co myślicie o halogenach,zamontować prostokątne czy okrągłe?Jakie byście polecili?
Pozdrawiam
WROCłAWIANIN

Napisane:
24 sie 2007 10:04:04
przez Adam
Jak odwiedzasz centra handlowe to w garażu wielopoziomowym są uwieszone różne rury itp (widziałem jak koleś zawadził bagażnikiem z uchwytami na narty, a to było berlingo-----podobna wysokość---) więc szkoda by było i ja brałbym to pod uwagę

Napisane:
24 sie 2007 11:09:15
przez WROCłAWIANIN
Nad tym się nie zastanawiałem

ale masz rację teraz robią coraz niższe te parkingi na szczęście już tam nie jeżdżę.Posiadanie reflektorów to fajny lifting auta może patrząc ekonomicznie to opór przy szybszej jeździe ale jednak na poligonie Wrocławskim itp się przyda!Ciekawe czy akumulator wytrzyma


Napisane:
25 wrz 2007 16:07:32
przez maju
Czy przednie rury od A pasują do B?
B jak wiadomo mają jakieś takie ładne, tłoczone "rury", a starsze miały dość bogate rury obejmujące całe światła i jeszcze trochę zagięte na bok.
Będą pasować?
A może ktoś ma jakiś namiar na solidne i dużo obejmujące rury do B.
Może być ewentualnie ze zderzakiem. Ktoś tutaj taki metalowy zderzak ma (ARB), tylko nie znalazłem go w ofercie producenta... Jakaś przeróbka?

Napisane:
25 wrz 2007 22:09:39
przez Balkandriver
Witam,
Co do umieszczenia oświetlenia na dachu, to zależy to od przeznaczenia auta.
Belka przednia na dachu - (mogę dać namiary na producenta polskiego, którego belka będzie pasować na Fronterę, umieszczona nad przednimi drzwiami) -
*jeżeli nie mamy zamiaru kłaść jakiegokolwiek boxa na dach, można zamontować światła NA belce, okrągłe lub prostokątne - rzecz gustu
(Elektro ma to fajnie i gustownie rozwiązane, podoba mi się! ) , do wyboru WESEM lub HELLA, lub, co kto znajdzie i zaakceptuje cenowo.
*jeżeli montujemy boxa (ja mam Moby Dicka 230x90x36 , na Zlocie widziano, i nie zawadziłem nigdy w hipermarkecie, bo inaczej rozpętałaby się 3 wojna światowa, w dowodzie rej. mam wbite: auto osobowe),
to najlepszym rozwiązaniem jest podwieszenie POD belką świateł prostokątnych. Zawsze jest możliwość umieszczenia na belkach szybko, tego, co potrzeba.
Pomijam tu, co jest TRENDY&STYLE
Zapotrzebowanie na prąd - można umieścić 2gi akumulator, ale jego doładowanie jest regulowane przez układ elektroniczny, dość drogi.Bez drugiego alternatora. Ale to dotyczy urządzeń dodatkowych, a nie pobierających prąd w trakcie jazdy. Elektro - popraw mnie, jak coś pomieszałem!
Mają to koledzy w Dyskotekach (i pewnie nie tylko), jest to na niemieckich, np. stronach do kupienia.
Fakt, że akumulator trzeba gdzieś sensownie "wetknąć".
Trzecia rzecz - parzysta ilość świateł lub nie.
Znowu rzecz gustu i zapotrzebowań.
Skandynawski np. model, to nieparzysta ilość, dół 3 lub 5 , góra 5.
I tak możnaby bez końca, gdyby nie zasilanie.
"Mehr Licht", jak zapragnął wieszcz.
BALKANDRIVER

Napisane:
25 wrz 2007 22:30:31
przez Elektro001
Zapotrzebowanie na prąd - można umieścić 2gi akumulator, ale jego doładowanie jest regulowane przez układ elektroniczny, dość drogi.Bez drugiego alternatora. Ale to dotyczy urządzeń dodatkowych, a nie pobierających prąd w trakcie jazdy. Elektro - popraw mnie, jak coś pomieszałem!
Nic nie pomieszałeś BALKANDRIVER

, a co do zapotrzebowania na prąd, to uważam że wystarczy wstawić odpowiednio duży akumulator (lub dwa). Alternatory we Fronterach doskonale poradzą sobie z ich naładowaniem i doładowywaniem w trakcie jazdy (najmniejszy alternator w Frotce ma 70A wydajności prądowej-daje nam to ok 840W mocy). Przy dieslu zapotrzebowanie na prąd podczas jazdy jest o wiele mniejsze niż w benzynie. U mnie alternator doskonale sobie radzi i nawet przy włączonych wszystkich świateł ( ok. 550 W na samym przodzie

) napięcie ładowania spada do 13,5V.
Jest tylko jeden warunek - odpowiedni przekrój przewodów między alternatorem i akumulatorem oraz zasilających nasze lampki.

[/quote]

Napisane:
26 wrz 2007 15:36:33
przez mirokez
Kobzi fajny ten twoj pomysl na zdezaczek, ja na drugi rok bede nad czyms takim myslal, myslalem tez nad tym zeby zdezak zrobic z rur, ale jak cos wymysle to napewno sie podziele tym na forum


Napisane:
27 wrz 2007 06:36:47
przez KOBZI
no góre zostawiłbym z rur a dolny plastik zastąpić metalowym i razem to poszczepiać


Napisane:
27 wrz 2007 16:16:24
przez mirokez
no wsumie dobry pomys trzeba bedzie nad tym pomyslec
[All] Mocowanie kangura, orurowanie, z A do B?

Napisane:
06 sty 2008 14:02:06
przez rmjk
halo
moze to nie motanie ale bedzie moja pierwsza przerobka
wlasnie znalazlem niedrogo kangur
metalowy ,pochodzi z frontery A i wazy dobre 18 kg
czy bez problemu zamontuje go we fronterze B
serdecznie pozdrawiam
robert

Napisane:
08 sty 2008 22:21:21
przez maju
Juz się o to pytałem i nikt nie odpowiedział, czyli chyba nie ma pewności jak jest.
Po mojemu to nie pasuje.
Oglądałem A i B pod tym kątem na ostatnim zlocie.
Przede wszystkim inny rozstaw ramy, a to do niej jest on mocowany.

Napisane:
08 sty 2008 22:35:45
przez mody1
do frotki b mozesz znalesc bardzo ładny metalowy zderzak zapytaj kolegi mazurkas`a

Napisane:
08 sty 2008 22:47:07
przez Balkandriver
Witam,
Rozumiem, iż masz na myśli pełnego kangura z orurowaniem od boku do boku z wersji A i chcesz wstawić zamiast tego środkowego fragmentu, jaki ma oryginalnie wersja B.
Jeśli nawet wymiary posadowienia się nie zgodzą (a tak pewnie będzie), to przecież można dospawać/przespawać/dorobić takie łapy, żeby dało się założyć.
Nie ma co pytać, niech maju zmierzy rozstaw swoich mocowań i głębokość ich pozycji względem końca zderzaka (wersja B), ja zrobię to samo u siebie (wersja A) - i masz odpowiedź.
Dobrze myślę?
Pozdrawiam
BALKANDRIVER