Strona 1 z 1

[A] Przekładka karoserii,budy,nadwozia,Anglik-Europejczyk

PostNapisane: 30 mar 2016 18:56:00
przez pitersson3
Witam, czytałem na ten temat na forum lecz zbyt wiele się nie dowiedziałem.
A mianowicie posiadam frotke "sport" 2.0 lpg sprawną: rama, silnik, skrzynia napędy ok. lecz gorzej jest z budą , a mam okazje kupić również sporta 2.0 tyle ,że po lifcie na sprężynach z tyłu no i jest to anglik ale za niewielkie pieniądze w naprawdę niezłym stanie blacharskim jak i mechanicznym
Moje pytanie dotyczy przekładki nadwozia ,budy na co zwrócić uwagę czym się różnią czy są fabryczne otwory na przekładnie kierowniczą pedały itd. w grodziach czy też nie no i jakie są różnice w nadwoziu między wersjami na resorach a tymi na sprężynach.
Proszę o pomoc dodając że zamierzam robić to samemu nie przez warsztaty, jakieś tam zaplecze posiadam i trochę czasu też się znajdzie

Re: Przekładka karoserii,budy,nadwozia,Anglik-Europejczyk

PostNapisane: 30 mar 2016 19:13:04
przez Sovviet
W nadwoziu roznic nie ma jedyna kwestia taka ze bedziesz musial wywiercic nowe otwory pod przekladnie pedaly itd to jedno a drugie ze wiadomo przekladasz praktycznie wszystko ze swojej czyli deske rure z pod deski co jest jako wzmocnienie i co tam bedzie potrzebne.

Re: Przekładka karoserii,budy,nadwozia,Anglik-Europejczyk

PostNapisane: 30 mar 2016 19:58:57
przez pitersson3
Sovviet napisał(a):W nadwoziu roznic nie ma jedyna kwestia taka ze bedziesz musial wywiercic nowe otwory pod przekladnie pedaly itd to jedno a drugie ze wiadomo przekladasz praktycznie wszystko ze swojej czyli deske rure z pod deski co jest jako wzmocnienie i co tam bedzie potrzebne.

Czyli różnica jest jedynie w ściance grodziowej, dzięki za odpowiedź;)

Jeżeli ktoś już przerabiał coś podobnego to proszę o jakieś swoje sugestie, wskazówki