góra ramy - fakt tylko 4 palce na płasko można włożyć ale włókniną można zawsze z wgubsza nawet dojść, przedmuchać pistoletem, polrust ropownicą to spenetruje zawsze i baranek też się dostanie. zawsze jak by nie patrzeć boki i dół będą w miarę zrobione, a lepsze to niż wcale.
Hmmm przewody paliwowe są w b metalowe po części przynajmniej- przy okazji założyłem zbiornik od tico- pasuje idealnie,
-zewnętrzna pompka i do tego gumowe nowe węże, które nie są strasznie drogie - około70cm od zbiornika do zewnętrznej pompki (wąż olejoodporny kosztuje około 10zł za 1metr )
- UWAGA - przy zewnętrznej pompce wąż zasysający do pomki aż musi mieć 10mm średnicy wewnętrznej
- jak założyłem przekrój 6mm odpalała i gasła od razu - za mało paliwa dostawała.
- Zbiornik od tico ma rurkę zasilającą paliwo średnica około5 ~~6mm .
- Trzeba przerobić na 10mm. Najlepiej w obudowie samego pływaka poziomu paliwa,
- W zbiorniku nie trzeba robić dziur. Od pompy paliwa do skrzyni biegów pozostaje około 120 cm przewodu olejoodpornego za 10zł + nowe opaski + filtr paliwa.
- na zwykle opaski zaciskowe najlepiej.
- Osłony każdy we własnym zakresie.
-we frocie b rama też jest z przodu niedostępna od środka
-jak chesz wlać olej w progi to najpierw zabezpiecz farbą odwodnienia na dole progów, a później chociaż silikonem zaklej bo i tak olej lub środek ochrony profili wyleci na zewnątrz
-jak włożysz szlauch w ramę to zobaczysz co przez otworzy przy silniku będzie leciało razem z wodą

-- Dodano 30 wrz 2014 21:05:42 --
jeśli chodzi o progi to nie polecam zaślepiać otworów odpływowych:D
mój plan był następujący:
-wyjąć wszystkie zaślepki z progów, po 6 sztuk na 1 stronę
- włożyć szlauch w progi i dokładnie je wypłukać
-poczekać z tydzień czasu w lato aż wyschną
-nałożyć na pistolet do przedmuchiwania wężyć około 50cm długości i jeszcze raz przedmuchać progi
- zaślepić otwory odprowadzające wodę z progów silikonem tak aby woda z błotem nie dostawała się do środka
- wstrzyknąć po około 0,5 litra jakiej kolwiek farbry w progi przez otwory po zaślepkach
-poczekać tydzień aż farba zaklei wszystkie nieszczelności i zakonserwuje gołą blachę
-wprowadzić 1 puszkę na 2 progi środka do profili zamkniętych, po chwili pięgnie zastyga i wygląda jak wosk ze świeczki, nie przykleja się brud itd.
- wysmarować zaślepki silikonem i chermetycznie zakleić na AMEN
-... jest mały problem... woda dostaje się od góry tj. chyba przez słupki, szyberdach , plastiki w górnej części progów przy kabinie etc do progów i zalewa je do pełna;D
-jedyne wyjście - polecam pozostawić fabryczne odprowadzenie wody z progów... ech ciężko ulepszyć fabrykę:d
ps. przy okazji polecam zdjąć lewy i prawy wewnętrzny platik, za którymi widać od wewnątrz nadkole, to jest z lewej strony za podnośnikiem , a z prawej za apteczką.. tam też lubi zbierać się wilgoć , a za chwilę wychodzi na zewnątrz w postaci dużych połaci rdzy:d polecam na tę dolegliwość również środek do profili zamkniętych
-we frocie b na plus zasługują chociaż drzwi od wewnątrz i klapa tylna - nie spotkałem grama rdzy
