[All] zabezpieczenie antykorozyjne ramy

Witam.
Stałem się posiadaczem pięknej frontery
i chciałbym aby tak pozostało.
Postanowiłem się zająć zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia, trochę poczytałem trochę podzwoniłem i coś tam wiem.
Zastanawiałem się nad oddaniem samochodu do warsztatu specjalizującego się w tym temacie, ceny za podwozie + rama od 900zł do 1400zł. Z tego co wiem 70-80% tej ceny to robocizna, no trafił się jeden specjalista który za 1100zł zabezpiecza bitexem
. Doszedłem do wniosku że zrobię to sam, wiedzy nie mam takiej jak większość specjalistów ale nadrobię to zapałem.
Preparaty które użyję to VALVOLINE lub HARDWAX.
Znalazłem również zabezpieczenie podwozia powłoką grubości 1,5 mm z czystego
Poliuretanu ale to już tylko w warsztacie.
Zastanawiam się czy zabezpieczyć samochód samemu korzystając z preparatów hardwaxa
(http://www.waxoyl-vega.pl/1,produkty.html) lub VALVOLINE TECTYL BODYSAFE +
TECTYL ML czy może zabezpieczenie poliuretanem.
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Czy ktoś z Was spotkał się z tymi preparatami i który ewentualnie polecacie valvoline czy
hardwax. A może coś zupełnie innego?
2. Co myślicie o zabezpieczeniu podwozia poliuretanem?
3. I najważniejsze czy jest jakiś patent na oczyszczenie środka ramy z piachu itp. Bo troszkę się tego tam
nazbierało?
4. Ostatnie pytanie czy do środka ramy wystarczy rozprowadzić preparat do profili zamkniętych np. VALVOLINE TECTYL ML ?
Pozdrawiam.
Stałem się posiadaczem pięknej frontery

Postanowiłem się zająć zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia, trochę poczytałem trochę podzwoniłem i coś tam wiem.
Zastanawiałem się nad oddaniem samochodu do warsztatu specjalizującego się w tym temacie, ceny za podwozie + rama od 900zł do 1400zł. Z tego co wiem 70-80% tej ceny to robocizna, no trafił się jeden specjalista który za 1100zł zabezpiecza bitexem

Preparaty które użyję to VALVOLINE lub HARDWAX.
Znalazłem również zabezpieczenie podwozia powłoką grubości 1,5 mm z czystego
Poliuretanu ale to już tylko w warsztacie.
Zastanawiam się czy zabezpieczyć samochód samemu korzystając z preparatów hardwaxa
(http://www.waxoyl-vega.pl/1,produkty.html) lub VALVOLINE TECTYL BODYSAFE +
TECTYL ML czy może zabezpieczenie poliuretanem.
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Czy ktoś z Was spotkał się z tymi preparatami i który ewentualnie polecacie valvoline czy
hardwax. A może coś zupełnie innego?
2. Co myślicie o zabezpieczeniu podwozia poliuretanem?
3. I najważniejsze czy jest jakiś patent na oczyszczenie środka ramy z piachu itp. Bo troszkę się tego tam
nazbierało?
4. Ostatnie pytanie czy do środka ramy wystarczy rozprowadzić preparat do profili zamkniętych np. VALVOLINE TECTYL ML ?
Pozdrawiam.