Witamy ! |
---|
|
Też się tym zdziwiłem jak zrobiłem tylny zderzak prawie na styk. Standardowo buda chodzi 2cm góra-dół jak poduszki już wymęczone a bodylift potęguje ten efekt tak, że i na bok tyle potrafi się wychylić.Amster4x4 napisał(a):Nie przewidziałem, że frota mocno pracuje na styku buda/rama.
Po to m.in. był mi bodylift. Ja wspornik planuję zrobić odwrotnie niż Ty, czyli profil na górze i podparty od dołu. Wtedy na kącie rampowym nic nie stracę.Przy lifcie budy nie będziesz miał problemu z kształtem wąsów, możesz spokojnie dać na prosto.
Amster4x4 napisał(a):...tu jeszcze jak próg był na styk z budą - teraz odstaje około 3 cm
Markon napisał(a):a poco wam progi pod hi-lifta ja nie mam a hi-lifta używam
Markon napisał(a):ja sobie wyspawałem nakładkę na HI która łapie auto od razu za ramę
Markon napisał(a):a poco wam progi ...
Markon napisał(a):ja sobie wyspawałem nakładkę na HI która łapie auto od razu za ramę
Markon napisał(a):ja sobie wyspawałem nakładkę na HI która łapie auto od razu za ramę
Markon napisał(a):o sorki dopiero teraz zaczaiłem dam po 22 bo lece do pracy
Semir napisał(a):Hl działa tak samo w górę i w dół bez problemu, no chyba że jest coś uszkodzone.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość