Strona 1 z 1

[A 2.2] Identyfikacja awarii - dodatkowa pompa powietrza

PostNapisane: 07 mar 2011 20:23:13
przez WoJ-CiE
Mam pytanie odnośnie przewodu zaznaczonego poniżej:
Obrazek

Spadł mi wąż zaznaczony strzałką, ktoś wcześniej ułamał króciec i wąż praktycznie nie ma o co zaczepić:
Obrazek

W związku z tym mam pytanie: od czego jest ten wąż i czy jazda w takim stanie czymś grozi? Delikatnie ubyło mi płynu chłodniczego, zdaje się że właśnie z tego powodu. Zanim będę mógł to porządnie naprawić, muszę trochę pojeździć.

Re: Identyfikacja awarii

PostNapisane: 07 mar 2011 20:30:37
przez brum
Nie pamiętam teraz jak to się nazywa, ale coś w stylu pompy powietrza(musiał bym sprawdzić w EPC) zaślep kruciec i będzie ok. Węża nie musisz bo on popiera tylko ciepłe powietrze z kolektora.
U mnie tego nie ma.

Re: Identyfikacja awarii

PostNapisane: 07 mar 2011 20:52:18
przez WoJ-CiE
Czyli to nie z tego węża wychlapało mi trochę płynu chłodniczego?

Re: Identyfikacja awarii

PostNapisane: 07 mar 2011 20:54:10
przez brum
Jak by z niego, to by leciało cały czas skoro jest nie podpięty.

Re: Identyfikacja awarii - dodatkowa pompa powietrza

PostNapisane: 11 mar 2011 12:25:20
przez WoJ-CiE
Zdecydowałem się na naprawę, ponieważ z węża dochodzi denerwujące buczenie, a przez króciec po uruchomieniu silnika przez kilka sekund pompa mocno dmucha powietrze. Końcówkę zastępczą wkleiłem klejem epoksydowym, którego wcześniej użyłem do wklejenia wlotu chłodnicy (też był ułamany - poprzedni właściciel nie miał widać wyczucia przy zdejmowaniu węży). Na razie wszystko trzyma bez zarzutu.

Obrazek