Witamy !



[A 2.2] Identyfikacja awarii - dodatkowa pompa powietrza

[A 2.2] Identyfikacja awarii - dodatkowa pompa powietrza

Postprzez WoJ-CiE » 07 mar 2011 20:23:13

Mam pytanie odnośnie przewodu zaznaczonego poniżej:
Obrazek

Spadł mi wąż zaznaczony strzałką, ktoś wcześniej ułamał króciec i wąż praktycznie nie ma o co zaczepić:
Obrazek

W związku z tym mam pytanie: od czego jest ten wąż i czy jazda w takim stanie czymś grozi? Delikatnie ubyło mi płynu chłodniczego, zdaje się że właśnie z tego powodu. Zanim będę mógł to porządnie naprawić, muszę trochę pojeździć.
Ostatnio edytowano 11 mar 2011 12:16:45 przez WoJ-CiE, łącznie edytowano 1 raz
WoJ-CiE
 

Re: Identyfikacja awarii

Postprzez brum » 07 mar 2011 20:30:37

Nie pamiętam teraz jak to się nazywa, ale coś w stylu pompy powietrza(musiał bym sprawdzić w EPC) zaślep kruciec i będzie ok. Węża nie musisz bo on popiera tylko ciepłe powietrze z kolektora.
U mnie tego nie ma.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Identyfikacja awarii

Postprzez WoJ-CiE » 07 mar 2011 20:52:18

Czyli to nie z tego węża wychlapało mi trochę płynu chłodniczego?
WoJ-CiE
 

Re: Identyfikacja awarii

Postprzez brum » 07 mar 2011 20:54:10

Jak by z niego, to by leciało cały czas skoro jest nie podpięty.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Identyfikacja awarii - dodatkowa pompa powietrza

Postprzez WoJ-CiE » 11 mar 2011 12:25:20

Zdecydowałem się na naprawę, ponieważ z węża dochodzi denerwujące buczenie, a przez króciec po uruchomieniu silnika przez kilka sekund pompa mocno dmucha powietrze. Końcówkę zastępczą wkleiłem klejem epoksydowym, którego wcześniej użyłem do wklejenia wlotu chłodnicy (też był ułamany - poprzedni właściciel nie miał widać wyczucia przy zdejmowaniu węży). Na razie wszystko trzyma bez zarzutu.

Obrazek
WoJ-CiE
 


Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron