[A 2.4] Korek zbiorniczka wyrównawczego

Koledzy, jeśli ktoś nie wie to w korku od zbiorniczka wyrównawczego jest sprężysty zaworek otwierający się w zależności od potrzeby na zewnątrz (jak rośnie ciśnienie w układzie) i do wewnątrz (kiedy stygnie chłodziwo) ponieważ układ chłodzenia nie jest ciśnieniowy.
W środku korka są dwie dziurki a dookoła gwintu (korka) cztery wgłębienia. Trzeba pilnować żeby ten korek był sprawny bo inaczej jak rośnie ciśnienie to po jakimś czasie może to ciśnienie znaleźć ujście np przez uszczelkę głowicy (tak jak u mnie), lub na jakimś łączeniu.
Piszę to ku przestrodze przed uszkodzeniem uszczelki pod głowica bo to spory wydatek i kupa roboty
W środku korka są dwie dziurki a dookoła gwintu (korka) cztery wgłębienia. Trzeba pilnować żeby ten korek był sprawny bo inaczej jak rośnie ciśnienie to po jakimś czasie może to ciśnienie znaleźć ujście np przez uszczelkę głowicy (tak jak u mnie), lub na jakimś łączeniu.
Piszę to ku przestrodze przed uszkodzeniem uszczelki pod głowica bo to spory wydatek i kupa roboty
