Koledzy czy ktoś może podesłać mi fotkę korka zbiornika wyrównawczego.
Moje nowe auto posiada duże braki w komorze silnika. Sprawdziłem już prawie wszystko, uzupełniłem brakujące śrubki, dokręciłem opaski zaciskowe, wymieniłem rozrząd firmy INA.
Po wymianie płynu chłodniczego, odpaliłem auto, patrzę że temperatura idzie w górę, mija 90 stopni, włączają się wentylatory a układ stoi. Dokładnie jakby termostat nie puszczał. Spuściłem płyn, sprawdziłem termostat ale po podgrzaniu się ruszył, więc obstawiam, że jest dobry. Zacząłem wszystko sprawdzać i okazało się że w zbiorniczku wyrównawczym jest tylko przewód który idzie do górnej części chłodnicy. Korek zbiorniczka ma dwa króćce jeden do tego przewodu i jeden jakby odpowietrznik. Po zdjęciu korka wystaje trzecia złączka, w zbiorniczku pływa taki plastikowa podkładka. Metodą dedukcji rozumiem, że powinien być wężyk do dna zbiorniczka. Sam zbiornik nie ma nigdzie indziej otworu wyjściowego. Jest tylko czujnik poziomu płynu.
Mam nadzieję, że to przez niekompletny korek mój obieg stoi i miejscu.
Bardzo was proszę o zdjęcie jak wygląda ten korek w "sprawnym" aucie.
Nie zdążyłem zrobić zdjęcia, ale na szybko znalazłem, że mój zbiorniczek wygląda tak:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/opel-frontera-b-3-2-v6-zbiorniczek-wyrownawczy-i7009252664.html