Skończyła się zima, i Frota znów zaczyna być ciepła, (Termostat nowy) temperatura podczas jazdy w korku czy w terenie szybko idzie w górę, w momencie załączenia się wiatraka wskazówka szybko opada i wraca do normy, lecz wiatrak załącza się dopiero przy ostatniej białej kresce przed czerwonym polem, trochę mi strach tak jeździć i postanowiłem zamontować sobie ręczny włącznik tego wiatraka, by móc samemu zapobiegać grzaniu się auta, szczególnie w terenie.
Jakieś tam minimalne pojęcie o obwodach mam, więc najprościej było by zmostkować czujnik który załącza wiatrak, i na ów mostku zamontować przełącznik zamykający obwód.
I tu mam do Was pytanie, gdzie ten czujnik się znajduje ? Bo nie chcę niczego uszkodzić, a pewni już ktoś z Was coś takiego robił

Wszelkie rady mile widziane

Pozdrawiam Piątas!
(Przeszukałem forum i nie trafiłem na nic konkretnego w tym temacie)