| Witamy ! |
|---|
|
|







przemekcrx napisał(a):U mnie jest 80 - 85 max z przyczepą lawetą podchodzi do 90




tupek napisał(a):przemekcrx napisał(a):U mnie jest 80 - 85 max z przyczepą lawetą podchodzi do 90
Z załączoną klimą podczas jazdy, ale jak się zatrzymasz to temperaturka szybciutko pod 100 st podchodzi, a to z powodu mniejszych obrotów wentylatora i pompy wody.
Sprawdzałem i testowałem za pomocą aplikacji w telefonie .

przemekcrx napisał(a):tupek napisał(a):przemekcrx napisał(a):U mnie jest 80 - 85 max z przyczepą lawetą podchodzi do 90
Z załączoną klimą podczas jazdy, ale jak się zatrzymasz to temperaturka szybciutko pod 100 st podchodzi, a to z powodu mniejszych obrotów wentylatora i pompy wody.
Sprawdzałem i testowałem za pomocą aplikacji w telefonie .
Na Visko nie przekracza mi 90 w żaden sposób z klimą czy bez..przeważnie stoi na 80 85 są wachania..





czyli termostat się z opóźnieniem otwiera. Potem w czasie jazdy jest różnie. Czasami mi dojdzie do 90 w czasie jazdy. Zawsze na postoju ale w czasie jazdy też się zdarzy. Z kolei na powrocie z chłodnic w te upały mam tak średnio 50-60 stopni. 


marek230482 napisał(a):Aha, przy czym przypominam (jakby komuś to umknęło) że mam wstawione inne wentylatory niż fabrycznie w innych frotkach.

Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości