ADAM SP3WXO napisał(a):Jarek sp3swj napisał(a):mieszają się posty od frotek A i B

a to są spore różnice
Rozum masz 99r B... i masz dwa wentylatory .. podobnie jak ja
W mojej są prawdowpodobnie sterowane elektronicznie i chodzą na dwóch szybkościach
Zawsze kręca się obydwa,
Jak jest temp około 90 włączają się wolno
Jak jest na 110 włączają się szybko
Trzeba by zajrzeć do TIS do schematów
Dokładnie tak jak mówisz Jarek. Wentylatory w B pracują na dwóch prędkościach.
W tisie nie na schematów do A

hmmm a to dziwne bo w mojej frotce (a ja mam 2.2 DTI 3d z '99) wentylatory załączają się jak temperatura osiągnie powyżej 100st.C (tak może około 105-110st.C) załączają się wtedy oba wentylatory i kręcą się raczej szybko - nie zauważyłem by działały na 2ch prędkościach - może mam coś zepsute - może ktoś coś podpowie w tej sprawie? Czasami chciałoby się załączyć wentylatory samemu jak się widzi temperaturę około 100st.C lub lekko ponad ale niestety nie mam takiego sterowania z kabiny (może wie ktoś jak to można zrobić bezpiecznie?).
Mam pytanko... Czy w mojej frocie wentylatory powinny się załączać wcześniej niż przy 105-110st.C? Może np. przy 95st.C
A może powinno być tak, że przy 90-95st.C powinny załączać się oba na biegu wolniejszym, a powyżej 100st.C na biegu szybszym?
Albo najlepiej niech ktoś konkretnie opisze jak to ma działać i gdzie szukać ewentualnej usterki... :/ bo ja już zbaraniałem - w tym temacie jest mnóstwo odpowiedzi ale odnoszących się do różnych modeli frotek...
Pozdrawiam.